
هرمزگان-جام جم انلاین-بر اثر بارندگیهای اخیر ۴۰ سازه آبخیزداری منطقه توکهور و هشتبندی آبگیری شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب گفت: این سازهها بیش از ۴ میلیون متر مکعب آبگیری شده است.
خسرو بهرامی هدف از ساخت سازههای آبخیزداری را کنترل فرسایش خاک، حفظ منابع آب و خاک، تغذیه سفرههای آب زیر زمینی و جلوگیری از خطر سیل گیری مناطق پائین دست و توسعه بخش کشاورزی است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند