
هرمزگان-جام جم انلاین-بازسازی ۴۸ واحد مسکن فرسوده خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد در محله کوی ملت بندرعباس آغاز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در این مراسم گفت: این طرح با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با همکاری بسیج سازندگی استان، قرارگاه جهادی جواد الائمه (ع) و شرکت فرا دست انرژی فلات اجرا میشود.
حمید باسره افزود: ساخت و ساز این طرح با نظارت مستقیم مهندسان بسیج سازندگی صورت میگیرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند