خرید بهترین ارقام نهال گردو و بادام دیرگل با بازدهی تجاری میلیاردی!

خرید نهال بادام و گردو می تواند یک کشاورز را به درآمد بسیار بالایی برساند اما برای رسیدن به این سود بایستی در ابتدا آگاهی لازم درباره خرید نهال را داشته باشید.
خرید نهال بادام و گردو می تواند یک کشاورز را به درآمد بسیار بالایی برساند اما برای رسیدن به این سود بایستی در ابتدا آگاهی لازم درباره خرید نهال را داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۹۴

به دلیل شرایط اقلیمی سرد برخی از مناطق بعضی از نهال ها از بین می روند و تنها راه حل رفع این مشکل خرید نهالی است که دیرگل و مقاوم به سرما باشد.به نقل از نهالستان نوین گردو بزرگترین و معتبرترین مرکز تولید و عرضه نهال به معرفی بهترین نهال گردو و بادام دیرگل پرداختیم.امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

بهترین نهال گردو و بادام دیرگل با باردهی تجاری

آیا شما هم نمی دانید چه رقم نهال گردو و یا نهال بادام برای منطقه سردسیر و کوهستانی خود انتخاب کنید ؟ بهترین نهال گردو و بادام دیرگل کدام هستند ؟ ارقام نهالی که بازدهی بالایی داشته باشد و بتوان با آن به یک سود عالی رسید در حالی که مقاوم به سرما باشد کدام است ؟

امروزه دو نهال گردو و بادام از پرسودترین نهال ها در کشاورزی هستند اما انواع آنها زیاد است و هر کدام باید متناسب با منطقه ای برای کاشت انتخاب شود.نهال گردو و بادام به دو صورت دیرگل و زودگل در بازار عرضه می شوند که شما باید بتوانید بهترین آنها را با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی منطقه خود انتخاب کنید.به نقل از نهالستان نوین گردو قصد داریم به خرید بهترین نهال گردو و بادام دیرگل بپردازیم.

دیرگل بودن نهال بادام و گردو

دیرگل بودن نهال بادام و گردو به معنای زمان گلدهی آن می باشد که وقتی گلدهی دیرهنگام است نهال به سرما و یخبندان دچار نمی شود و در نتیجه محصولات آسیب نمی بینند.

اگر در منطقه ای کوهستانی هستید و قصد احداث باغ گردو یا بادام را دارید باید حتما از ارقام نهال بادام دیرگل و نهال گردو دیرگل استفاده کنید.

این دو نهال که از لحاظ باردهی و سوددهی بی نظیر هستند و انواع مختلفی از آنها در بازار تولید و عرضه می شود که باید بهترین نوع نهال را برای کاشت انتخاب کنید تا نتیجه خوبی را از درختان خود شاهد باشید.نهال های دیرگل یکسری مزیت ها نسبت به ارقام زودگل دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 

مزیت خرید نهال گردو و بادام دیرگل

دلیل استقبال از ارقام دیرگل نهال بادام و گردو می تواند میزان مقاومت بالای آنها به سرما و یخبندان باشد.یکی از دلایل اصلی که نهال ها دچار آسیب می شوند و محصولات آنها از بین می رود سرما است.برخی به دلیل سرمای بهاره گل های آنها ریزش پیدا کرده و به مرحله رشد نمی رسد.

تنها راه حل این مشکل می تواند انتخاب و خرید دیرگل که مقاومت و پایداری خوبی به سرما دارد باشد. اما کدام نهال های بادام و گردو دیرگل هستند و به سرما پایداری دارند.به معرفی چند نمونه از بهترین نهال گردو و بادام دیرگل با بازدهی بی نظیر می پردازیم.

معرفی بهترین نهال گردو دیرگل

نهال گردو یکی از بهترین نهال میوه های دنیاست که می توان با آن به یک سود میلیاردی طولانی مدت رسید. اما قبل از هر چیزی باید فاکتورهای مهم انتخاب و خرید نهال و رسیدگی های آن را به خوبی در نظر داشت که در ادامه به معرفی چند نمونه نهال گردو دیرگل با بازدهی اقتصادی می پردازیم.

  • نهال گردو فرنور

یکی از نهال گردوهای پربار و زودبازده که مناسب مناطق سردسیر و کوهستانی است و در شرایط خیلی سرد با ارتفاع بالا به خوبی رشد می کند نهال گردو فرنور می باشد.میزان باردهی این نهال 5 تن در هکتار بوده است.

  • نهال گردو کانادایی

رقم نهال گردو کانادایی که از کشور کانادا می باشد در مناطق خیلی سرد به خوبی رشد کرده و ارتفاعی حدود 10 متر و بیشتر دارد.میزان باردهی تجاری بوده و عمری اقتصادی با بازدهی بالا دارد.

  • نهال گردو خوشه ای

افرادی که به دنبال رقم نهالی می گردند که باردهی آن به صورت خوشه ای باشد و مناسب مناطق سردسیر با ارتفاع بالا باشند نهال گردو خوشه ای می تواند بهترین انتخاب باشد.این رقم باردهی خوبی حدود 4 تا 5 تن دارد.

معرفی بهترین نهال بادام دیرگل

نهال بادام یکی از نهال میوه های مناطق خشک و سردسیر است.میوه ی این نهال در بازار فروش عالی داشته که می تواند یک سود عالی را برای شما به همراه داشته باشد.

  • نهال بادام دیرگل

از مقاوم ترین نهال بادام های مناسب مناطق سردسیر می توان به رقم نهال بادام دیرگل با باردهی اقتصادی بالا اشاره داشت.گلدهی این نهال حدود 20 روز از دیگر ارقام دیرتر است و همین موجب در امان ماندن نهال از سرما می شود.

  • نهال بادام خوشه ای

از محبوب ترین و بهترین ارقام نهال بادام مناطق سردسیر که باردهی آن به صورت خوشه ای می باشد نهال بادام خوشه ای است.دارای مغزی پر با پوستی نازک است.

  • نهال بادام تونو

رقم نهال بادام تونو در شرایط سردسیر به خوبی رشد کرده و تا دمای 20- درجه محصولات آسیبی نمی بیند.باردهی بالا و کیفیت و وزن بادام ها موجب محبوبیت و فروش زیاد این نهال شده است.

جمع بندی آخر

خرید نهال بادام و گردو می تواند یک کشاورز را به درآمد بسیار بالایی برساند اما برای رسیدن به این سود بایستی در ابتدا آگاهی لازم درباره خرید نهال را داشته باشید.به دلیل شرایط اقلیمی سرد برخی از مناطق بعضی از نهال ها از بین می روند و تنها راه حل رفع این مشکل خرید نهالی است که دیرگل و مقاوم به سرما باشد.به نقل از نهالستان نوین گردو بزرگترین و معتبرترین مرکز تولید و عرضه نهال به معرفی بهترین نهال گردو و بادام دیرگل پرداختیم.امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منبع : نهالستان نوین گردو (www.gerdo.pro)

تماس : 1243597-0912

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها