جشن عبادت ۱۵۰۰ فرشته زمینی با عنوان «جشن فرشته ها»، با هدف ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مصلی اسلامشهر برگزار و دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۰۳

این مراسم با شکوه، صبح امروز، چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه، با حضور «حجت الاسلام و المسلمین برقراری» امام جمعه، «اکبر قنبری» رئیس آموزش و پرورش، «حجت الاسلام میرزاپور» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و سایر مسئولان و نیز با حضور ۱۵۰۰ دانش آموز دختر از ۱۴ مدرسه در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با اجرای گروه‌ سرود دخترانه میعاد، اجرای برنامه شاد و مفرح عمو روحانی ها با موضوع نماز و جشن تکلیف، همخوانی سرود سلام فرمانده و جشن تکلیف، قرائت سوگندنامه و اقامه نماز شکر توسط امام جمعه اسلامشهر همراه بود، دانش آموزان با انواع چادرهای سپید بر سر، با شور و شوقی وصف ناشدنی سن ۹ سالگی خود را جشن گرفتند و به مناجات با خدای خود پرداختند.

شایان ذکر است جشن فرشته ها، به همت اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، فرمانداری، ستاد اقامه نماز جمعه، کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها