رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر

برگزاری ۵ عنوان برنامه قرآنی و فرهنگی با بیش از ۱۴۰ اجرا در سطح ۶۰ محله اسلامشهر

حجت الاسلام میرزاپور از برگزاری ۵ عنوان برنامه‌ قرآنی و فرهنگی با بیش از ۱۴۰ اجرا در سطح بیش از ۶۰ محله اسلامشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۴۶

حجت الاسلام میرزاپور در خصوص برگزاری برنامه‌های قرآنی اظهار داشت: آیین جزء خوانی قرآن کریم توسط حافظان و قاریان ممتاز شهرستان در آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، از برنامه های مشارکتی و تلاوت ترتیل قرآن کریم به صورت جزء خوانی با حضور قاریان نوجوان و برجسته کشوری در دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر، از برنامه های قرآنی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی، برگزاری ۲۵ کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه عموم مردم و بیش از ۵ کرسی تلاوت ویژه بانوان در مساجد و محلات سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های قرآنی ویژه ماه رمضان عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از برگزاری جشن های رمضان در این ایام خبر داد و تصریح کرد: در ماه بهار قرآن و انسانیت جشن های بزرگ رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه با محتوای فرهنگی و قرآنی در بوستان های چهار محله اسلامشهر برپا خواهد شد.

میرزاپور در پایان تأکید کرد: برنامه «مهمان لاله ها» یکی از مهمترین برنامه های مشارکتی این سازمان با گروه شهیدانه و پایگاه های بسیج و مساجد و مجمع بانوان و خادمین شهدای شهرستان در ایام ماه رمضان است که با هدف بهره مندی از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و گرامیداشت نام و یاد شهدا، در مقابل منزل ۳۰ خانواده واجب التکریم شهدا همراه با افطاری ساده برپا می شود.

گفتنی است، ویژه برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در استقبال از ماه رمضان، از ۳ تا ۳۱ فروردین ماه، در مساجد، محلات و بوستان های سطح شهرستان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها