جشنواره بچه های ایران میزبان ۳۷ هزار اسلامشهری

پایان کار یکی از بزرگترین رویداد های سینمایی کودک و نوجوان کشور

اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان جنوب غرب استان تهران با عنوان "بچه های ایران" که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از ۱۴ آذرماه در پردیس سینمای فجر اسلامشهر آغاز به کار کرد، شامگاه دوشنبه ۲۶ دی ماه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۸۷۳

آیین اختتامیه این جشنواره، شامگاه دوشنبه ۲۶ دی ماه، با حضور «حجت الاسلام میرزاپور»، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، اعضای شورای شهر اقایان حجت الاسلام ترکمن، مرتضی خانعلی، داوود حورزاده و معاون فرماندار آقای امین اسدی و دیگر مسئولین شهرستان و کلیه عوامل اجرایی جشنواره به همراه خانواده هایشان در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام میرزاپور،رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیئت اجرایی جشنواره اظهار داشت: جشنواره سینمایی بچه های ایران از ۱۴ آذر ماه لغایت ۲۴ دی ماه، به مدت چهل روز با اکران رایگان انیمیشن های لوپتو و پسر دلفینی و جنگ شادی عمو فغانی در بیش از ۱۲۰ سانس، پذیرای بیش از ۳۷ هزار کودک و نوجوان اسلامشهری به همراه خانواده هایشان بود.

وی افزود: شاخصه اصلی این جشنواره، برگزاری چند سانس فوق العاده ویژه دانش آموزان مدارس استثنایی در هفته معلولین، کودکان کار و مددجویان مراکز خیریه شهرستان و نیز خانواده پرسنل شهرداری اسلامشهر است و با اجرای ویژه برنامه های؛ نقاشی روی صورت، غرفه عکاسی رایگان، اهدای بادکنک و هدیه به میهمانان توانست لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان اسلامشهری فراهم آورد.

حجت الاسلام میرزاپور با اشاره به شعار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مبنی بر ارائه خدمات ارزان و رایگان به عموم مردم تصریح کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم فراهم کرد تا برخی از کودکان و نوجوانانی که تاکنون به سینما نرفته بودند نیز بتوانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

وی در پایان با اعلام برنامه های آتی سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر بیان کرد: این سازمان در نظردارد برنامه بزرگ ورزشی در سطح شهرستان، جشنواره فیلم فجر و برنامه های اعیاد ماه رجب و شعبان در دستور کار خود قرار دهد.

گفتنی است، آیین اختتامیه اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان بچه های ایران با تقدیر از مسئولین و عوامل اجرایی این جشنواره به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها