پخش 600دقیقه برنامه رادیو – تلویزیونی برای ترویج مصرف ایمن و بهینه گاز از صدا و سیمای مرکزاصفهان

در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان از آذر ماه سالجاری تا کنون 600 دقیقه برنامه رادیو – تلویزیونی با مشارکت شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز اصفهان به منظور ترویج فرهنگ استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی تولید و پخش گردید.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۳۸

جام جم آنلاین اصفهان ؛ محسن اصغرزاده سخنگوی این شرکت، گفت: با توجه به شروع فصل سرد سال و ضرورت اطلاع رسانی نکات ایمنی، هشدار مخاطرات نشت گاز، حوادث آتش سوزی، انفجار، شناسایی قاتل خاموش(گاز منواکسید کربن) و راهکارهای جلوگیری و کنترل نشت گاز و همچنین به صورت ویژه موضوع مدیریت مصرف صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، در دستور کار قرار گرفت و طی انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان ، برنامه هایی متنوع تهیه و اجرا گردید.

وی، با اشاره به اینکه تولید و پخش این برنامه ها با توجه به جایگاه و اثر گذاری رسانه ملی در ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن در زمینه مصرف گاز طبیعی صورت می پذیرد ، افزود  در سالجاری دو برنامه ۴۵ دقیقه ای با عنوان “گفتگوی هفته”، 12 نمایش ۵ دقیقه ای و 60 دقیقه برنامه رادیویی جدید تولید و در برنامه های پر مخاطب صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید و پخش گردید.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، همچنین از تهیه و توزیع بیش از 25هزار نسخه بروشور،20هزار قطعه پوستر، 20 هزار کاتالوگ،1000کتابچه، حدود 2هزار متر بنر، صدها عنوان اطلاعیه در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح استان خبر داد و گفت: انعقاد 23عنوان تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی و نهادهای سطح استان نظیر؛ آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز استان، دانشگاه های پیام نور، آزاد، اصفهان، علوم پزشکی، صنعتی اصفهان، کاشان ، کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان تامین اجتماعی، اداره ثبت اسناد و املاک و... برای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از دیگر اقداماتی بوده که این شرکت اجرایی کرده است.

اصغرزاده، اظهار داشت: سال گذشته با اجرای برنامه های اطلاع رسانی مذکور و ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، بیش از ۳۰ درصد آمار فوت شدگان ناشی از گاز گرفتگی در سطح استان کاهش یافت و امیدواریم با رعایت این نکات توسط مشترکین گرامی گاز طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار در این زمینه نباشیم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه مصرف بهینه و صحیح حامل های انرژی بعنوان یک اصل در جامعه مطرح است، افزود: روابط عمومی، هنر جامعه شناسی و مردم‌داری است؛ که باید با برنامه‌ریزی و بهره مندی صحیح از تکنولوژی، نیازها وانتظارات مشترکین و دغدغه های سازمان را برآورده سازد.

وی، با تآکید بر اثر بخشی بسیار زیاد رسانه های جمعی در فرهنگ سازی و الگو سازی به مخاطبین گفت: برای استفاده از این فرصت، روابط عمومی باید با مشارکت صدا و سیمای استان و رسانه های مکتوب و الکترونیک اقدام به تولید اخبار اطلاع رسانی، برنامه های تلویزیونی و رادیویی نموده تا بتواند گام موثری در توسعه فرهنگ صحیح استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی بردارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها