اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز

قدم موثر جشنواره ابوذر در تقویت و گسترش بخش های مختلف رسانه

کد خبر: ۱۳۹۶۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز،روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

اصحاب رسانه استان در حوزه های گزارش تحلیلی،گزارش خبری،مصاحبه،یادداشت ومقاله،تیتر،اینفو گرافی ،موشن گرافی،عکس،گزارش ویدئویی،مستند وپاکدست  آثار خود را ثبت کردند و توسط داوران این جشنواره برگزیدگان هر بخش مشخص و تجلیل شدند.

محمدرضا موسوی زاده رئیس بسیج رسانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:اعتقاد داریم که در جامعه امروزه مخاطبین ما به سمت خبر مومنانه پیش میروند.یعنی مخاطب ما به این نتیجه رسیده است برای اینکه آرامش داشته باشند دنبال خبر مومنانه هستند.خبر مومنانه همان جنگ روایت ها است یعنی ما روایت اول را بگوییم و درست گفته شود.این امر موثر است در هدایت اقشار مختلف جامعه،چون ما در بحث خبر مومنانه اعتقاد داریم که خودش یک مفهوم سازی و یادگیری درون است.طبقه اشتراک این موضوع ذهن هایی است که خبر درست و غلط را تشخیص دهد.

موسوی زاده در ادامه تاکید کرد:جشنواره ابوذر به دنبال این است که چه ظرفیت هایی از سال گذشته موثر بوده  است و ما میتوانیم آن را تقویت بدهیم و گسترش داده شود.ما در این جشنواره توانسته ایم بحث دیداری را تقویت کنیم و آثار مثبت آن را میتوان مشاهده کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها