درخواست کارکنان هفت تپه:

جا‌بجایی منازل از بازنشستگان به کارکنانِ جدیدتر

جمعی از کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه در حمایت از تصمیمِ مدیر عاملِ این شرکت برای جا به جایی منازل از بازنشستگان به کارکنانِ جدیدتر تجمعِ حمایتی برگزار کردند.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۹۷
کارکنان شرکت هفت تپه خواستار جا به جایی منازل از بازنشستگان به کارکنانِ جدیدتر هستند
 

به گزارش جام جم آنلاین از خوزستان، تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه با تجمع مسالمت‌آمیز مقابل دفتر مدیریت ضمن اعلام حمایت خود از اقدام مدیرعامل این شرکت برای تخلیه منازل سازمانی که دستِ بازنسستگان بود، خواستار مشارکت فرمانداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای تسریع در روند تخلیه این منازل شدند.

بگفته‌ی یکی از حاضران در این تجمع، کلیه کارگران از تصمیم مدیر عامل شرکت هفت تپه حمایت می‌کنیم و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داریم. اما انتظار داریم فرمانداری شهرستان شوش و دستگاه محترم قضایی از مدیر عامل و کارگران حمایت کنند.

وی افزود: جلوی ورود افراد صاحب نفوذ و دست‌های پشت پرده برای تخریب وجه‌ی این اقدامِ قانونی گرفته شود.

این کارگر هفت تپه ضمن ابراز رضایت و خرسندی از وضعیتِ کنونیِ این شرکت، یاداور شد: اکنون که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وجود مدیریت انقلابی و جهادی و همت کارگرانش به آرامش رسیده است چرا برخی به دنبال مانع تراشی هستند و در پی تهیه خوراک خبری برای شبکه های معاند هستند و نکته جالب تر این است که برخی دانسته یا ندانسته از این افراد حمایت می‌کنند.

کارکنان شرکت هفت تپه می‌گویند، تخلیه منازل سازمانی پس از بازنشستگی امری طبیعی است اما اینکه اشخاصی حاضر به تخلیه منازل نیستد و با تشکیل باند و احزاب مختلف سعی در ایجاد آشوب دارند اصلا قابل قبول نیست که این مهم همکاری شورای تامین شهرستان و علل خصوص دادستان محترم شهرستان شوش دانیال (ع) را می‌طلبد.

یکی دیگر از کارگران متقاضی منزل با تشکر از درایت، شجاعت و قاطعیت مدیر عامل شرکت نیشکر هفت تپه گفت: ما با هرگونه مهلت مجدد به بازنشستگان مخالفیم، آنها دیگر جایی برای مماشات نگذاشته‌اند و این اقدام آنها نهایت سوء استفاده از لطف شرکت و صبوری کارگران است.

وی گفت: همه ما کارگران مشکل منزل داریم و آنها باید در اسرع وقت منازل را تخلیه کنند. برخی از این اشخاص منازل را قفل کرده و حاضر به تحویل منازل نیستند.

به گفته برخی منابع، این تجمع حمایتی در آستانه جلسه فرمانداری و مدیر عامل شرکت هفت تپه برای حل و فصل مشکل منازل سازمانی این شرکت برگزار شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها