دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران تشریح کرد:

جزئیات حادثه تیراندازی در شرکت نفت و گاز گچساران

فرمانده پایگاه بسیج ثارالله تشریح کرد:

جزئیات قتل قاسم فتح‌ اللهی در مقابل منزلش

فرمانده پایگاه بسیج ثارالله در یک حادثه تیراندازی از سوی سارقی مقابل منزلش فوت می‌کند که رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی از نحوه فوت او توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مرتضی نثاری گفت: دیروز ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه خبری مبنی بر وقوع سرقت و تیراندازی در خیابان مهلوجی قمی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و کارآگاهان به محل اعزام شدند.

رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، پلیس احتمال داد که ساعت ۱۸:۴۹ دقیقه سارقی از انتهای خیابان مهلوجی قمی وارد خیابان فقیری و سپس وارد ساختمان ۴ طبقه آقای قاسم فتح‌اللهی شده است.

سرهنگ نثاری ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده ساکنان طبقات متوجه سروصدایی در طبقه دوم شدند که برای متوجه شدن موضوع به این طبقه مراجعه و با سارق روبه‌رو می‌شوند ؛ در این حین سارق برای گریز، از پنجره طبقه دوم به حیات پریده، ولی از آن‌جایی که درب پارکینگ قفل بود داخل پارکینگ محبوس می‌شود.

رئیس دایره جنایی پلیس آگاهی تصریح کرد: یکی از همسایه‌ها به اتفاق آقای فتح‌اللهی برای دستگیری سارق وارد پارکینگ می‌شوند که در این حین در درگیری پیش آمده، سارق ۳ گلوله به آقای فتح‌اللهی و ۲ گلوله به همسایه او شلیک کرده و از درب پارکینگ فرار می‌کند.

سرهنگ نثاری گفت: آقای فتح‌اللهی و همسایه او توسط برادرش به بیمارستان منتقل می‌شوند اما آقای فتح‌اللهی به علت شدت جراحات وارده و خونریزی فوت می‌کند.

گفتنی است آقای «قاسم فتح‌اللهی» فرمانده پایگاه بسیج ثارالله بوده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها