تا نفس در سینه داریم، مانند تو سرباز سید علی خواهیم ماند،

همایش بی بدیل از بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم روز 13 دی ماه در سالن همایش شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.
بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم روز 13 دی ماه در سالن همایش شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۲۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز؛ مسئول کمیته مردمی ستاد برگزاری بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در البرز با بیان این که توجه به مکتب سلیمانی، نگاه به آینده و توجه به اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان است؛ گفت: بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم خصوصا شهدای مدافع حرم البرز، شهدای امنیت، فرماندهان جبهه مقاومت و دفاع مقدس، با روایت گری جانباز مدافع حرم، امیر حسین حاجی نصیری با شکوه خاصی برگزار گردید.

در این مراسم سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی از شهید حاج قاسم سلیمانی به نیکی یاد کرد.

.....عزیز دل همه مردم، درست است که تو فرمانده سپاه قدس بودی، ولی بی گمان ای سردار دل ها تو فرمانده قلب های همه ما ایرانی ها و مردم آزادی خواه جهان هستی و تمامی قلب ها را به خود تسخیر نموده ای. کم هستند افراد محبوب و دوست داشتنی که بتوانند این گونه محبوب آحاد یک ملت و آزادی خواهان شده و همه افراد را با تمامی عقاید و اندیشه های متفاوت به سمت و سوی خود کشانند.
حاج قاسم سلیمانی عزیز ما تا ابد قدردان صداقت و امنیتی هستیم که تو سال ها خارج از مرزهای این کشور آن را برای فرزندان این کشور برقرار ساخته ای.
ما فرزندان ایران، تا ابد داغ تو را بر دل داریم و در راه تو ثابت قدم خواهیم ماند.
ای سرباز وطن، ما نیز سرباز سیدعلی خواهیم ماند تا جایی که نفسی در سینه داریم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها