اختصاصی «جام جم آنلاین»

برنامه طیف شیرازی برای هجمه به نظام

طیف شیعه انگلیسی به دنبال سواستفاده از فضای موجود برای عقده گشایی علیه نظام است.
طیف شیعه انگلیسی به دنبال سواستفاده از فضای موجود برای عقده گشایی علیه نظام است.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد درپی ناآرامی های اخیر کشور، بنیاد جهانی سید صادق شیرازی به بهانه پاسخ به استفتائات، مجلدی ۱۲ صفحه‌ای تحت عنوان «منشور احکام اسلامیِ حاکمان و مردم» را با رویکرد تخریب وجهه حکومت اسلامی ایران از منظر شرعی و باهدف ورود به فاز تقابل با نظام منتشر نموده است.

در این منشور به ۷۰ پرسش در موضوعاتی همچون «همکاری با حکومت مستبد»، «آزادی مطبوعات»، «زندان، شکنجه، تبعید و مصادره اموال معترضان سیاسی»، «اطلاق حکم محارب»، «تشکیل احزاب، رفراندوم و تغییر حاکمان اسلامی»، «تخریب اموال عمومی توسط معترضان»، «برپایی تظاهرات بدون مجوز و تیراندازی به معترضان»، «برخورد منفی در عرصه دیپلماسی»، «اتخاذ سیاست خصمانه علیه سایر کشورها» و ... پاسخ داده شده است.

طی هفته‌های اخیر، فعالان انجمن حجتیه و عناصر وحدت ستیز نظیر طیف شیرازی طی ارتباط گیری های چهره به چهره و تلفنی جهت القاء ناکارآمدی نظام و مقصر جلوه دادن حاکمیت در حوادث اخیر، تلاش برای تفسیر وارونه از شرایط جامعه و ایجاد ترس در روحانیون و وعاظ بمنظور جلوگیری از برگزاری مراسمات مذهبی و جلسات سخنرانی را افزایش داده اند.

به نظر می‌رسد در بعد جدید اقدامات آشوبگرایانه در کشور شاهد تحرکات جریان شیعه انگلیسی با هدف تضعیف نظام در میان قشر مذهبی با روایت سازی غلط از شریعت باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها