راه حل هاي بيشتر براي کاهش اثرات قطع برق

تضمين تامين قوي و مستمر انرژي اضطراري ابزاري قدرتمند در برابر بلايا تقريباً در هر زمينه اي است. با اين حال، راه هايي نيز وجود دارد که در صورت از کار افتادن سيستم هاي الکتريکي، آسيب احتمالي شما را کاهش دهيد. براي رسيدن به اين هدف، بهتر است با برخی از ابزار و قطعات آشنا شوید.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۸۰

باتری یو پی اس یکی از قطعاتی است که می تواند به شما در حفظ جریان برق متناوب کمک کند.

اگر در تجارتي هستيد که شامل محصولات بسيار فاسدشدني است که فقط با منابع الکتريکي ثابت تازه نگهداري مي شوند، سعي کنيد موجودي کاهش يافته را حفظ کنيد که در صورت قطع انرژي، ضرر شما را به حداقل برساند و فورا نسبت به راه اندازی سیستم پشتیبان برق اقدام کنید.

اگر شرکت شما براي عملکرد به مقدار زيادي نرم‌افزار و ذخيره‌سازي داده وابسته است، يکي از راه‌حل‌ها سرمايه‌گذاري هنگفت بر روي سيستم‌هاي پشتيبان‌گيري داده‌هاي مبتني بر ابر و مديريت داده‌هاي تجاري است. با فعال بودن اين موارد در پس‌زمينه هميشه، تلفات برق نيازي به تلفات داده نيست، و حتي ممکن است بتوانيد به سرعت عملکردهاي تجاري خود را به مکاني که برق هنوز کار مي‌کند منتقل کنيد. سپس مي توانيد دوباره با حساب هاي ارائه دهنده ابر خود وصل شويد. امداد باتری به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه صبا باتری این امکان رادارد تا تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم پشتیبان برق را در اختیار شما قرار دهد.

وقتي برق قطع مي‌شود، و به‌ويژه اگر در ميانه شرايط اضطراري عمومي اين کار را انجام مي‌دهد، بايد کارکنان خود را براي انجام تمام کارهاي مورد نياز براي فعال‌سازي ژنراتورها، ذخيره داده‌ها و صرفه‌جويي در دارايي‌هاي سرمايه‌اي حياتي يا موجودي آموزش ببينند. . اين به اين معني است که آنها را از قبل آموزش دهيد و اطمينان حاصل کنيد که آموزش دروني شده است.

راه اندازي يک پروتکل بازيابي واقعا قوي و حرفه اي نصب شده براي قطع برق مي تواند يک کار پيچيده باشد و انتخاب خودتان مي تواند سازمان شما را در برابر آسيب پذيري ها و هزينه هاي بالا باز کند. اين امر به ويژه در مواردي که کسب و کار شما پيچيده تر است يا نيازهاي منحصر به فردي دارد صدق مي کند. براي اين شرايط و در هر شرايطي که در آن به منابع برق اضطراري نياز داريد، تماس با کمک حرفه اي براي نيازهاي پشتيبان برق خود يک انتخاب ايده آل است که در زمان، هزينه و استرس شما صرفه جويي مي کند. کارشناسان چابکي مي توانند کمک کنند  و ابزارهايي براي يک سيستم انرژي پشتيبان قوي براي کسب و کار شما داشته باشند.

باتری یو پی اس 42 آمپر می توانید در یک دستگاه یو پی اس قرار گیرد و میزان انرژی مورد نیاز شما را در زمان مشخص فراهم سازد.

آماده‌سازي با منبع تغذيه پشتيبان جايگزين، اطمينان حاصل مي‌کند که يخچال کار مي‌کند و چراغ‌ها در زماني که دستگاه برق نمي‌تواند برق ارائه کند، کار مي‌کند. امروزه، گزينه‌هاي بيشتري نسبت به هميشه با انرژي خورشيدي و ذخيره باتري داريم. ژنراتورهاي پشتيبان خانگي ساکت تر، کارآمدتر سوخت، قدرتمندتر هستند و دستورالعمل هاي دقيق کيفيت هوا را رعايت مي کنند. ژنراتورهاي قابل حمل مقرون به صرفه هستند و اتوماتيک نيستند. ژنراتورهاي آماده به کار، برق را مديريت مي کنند و کل خانه را کار مي کنند، اگر اين چيزي است که شما نياز داريد.

اين دستگاه به طور دائم به برق شهري متصل است تا زماني که برق وجود دارد، شارژر باتري داخلي بسيار بزرگ باتري ها را شارژ مي کند و باتري ها را تا زماني که قطعي برق رخ دهد کاملاً شارژ نگه مي دارد. تجهيزاتي که مي خواهيد پشتيبان بگيريد نيز به طور دائم از طريق سيستم متصل مي شوند.

 در صورت قطع برق، سيستم پشتيبان به طور خودکار از طريق يک سوئيچ انتقال سريع اضافي به اينورتر روشن مي شود، که در مدت 15 ميلي ثانيه به تامين برق تجهيزات ادامه مي دهد. اين بسيار سريع است و تجهيزات استاندارد مانند تلويزيون ها، رسيورهاي DSTV، مايکروويوها، فن ها و غيره تحت تأثير قرار نمي گيرند. سيستم‌هاي موج سينوسي همچنين مي‌توانند از رايانه‌ها پشتيبان تهيه کنند، اما اين امکان وجود دارد که درصد بسيار کمي از رايانه‌ها در طول زمان تعويض مجدد ريست شوند.

باتری یو پی اس 100 آمپر با توجه به آمپری که دارد می تواند مدت زمان بیشتری جریان برق را در اختیار شما قرار دهد که مدت زمان و میزان جریان به تعداد باتری نیز بستگی دارد.

هنگامي که برق شهري برگشت، کل روند معکوس مي شود و دستگاه به برق شهري برمي گردد و به طور خودکار شروع به شارژ مجدد باتري ها مي کند. تجهيزات شما حتي در صورت برقراري مجدد برق به سيستم متصل مي ماند. کل فرآيند کاملاً خودکار است.

اين سيستم ها نياز به حداقل تعمير و نگهداري دارند. بسته به سيستم انتخابي، باتري ها يا از نوع نيمه مهر و موم شده سرب کلسيمي هستند يا باتري هاي ژل کاملا مهر و موم شده. باتري ها بدون نياز به تعمير و نگهداري هستند و نيازي به پر شدن ندارند. توصيه مي شود مجموعه هاي باتري در کابينت باتري نصب شوند و در اتاقي با تهويه قفل شوند، جايي که کودکان کوچک به آن دسترسي ندارند. مانند تمام باتري ها، اين باتري ها نيز در صورت دستکاري مي توانند خطرناک باشند. امداد باتری سيستم هاي کاملي را با باتري و کابينت باتري در صورت نياز عرضه مي کند.

يک سيستم UPS براي پشتيبان گيري از تجهيزات حساس مانند سرورها، رايانه ها، تجهيزات پزشکي، تجهيزات مخابراتي و غيره طراحي شده است. سيستم هاي UPS استاندارد داراي مجموعه باتري هاي داخلي کوچکي هستند و فقط مي توانند زمان هاي پشتيبان گيري کوتاهي در حدود 5 تا 10 دقيقه ارائه دهند که نمي تواند به عنوان داخلي افزايش يابد. شارژرهاي باتري کوچک هستند و فقط مي توانند مجموعه باتري هاي داخلي را که براي آنها طراحي شده اند تامين کنند. باتري هاي اضافي يا خارجي را نمي توان به اين سيستم هاي UPS متصل کرد. باتری یو پی اس 65 آمپر یکی از باتری های قابل استفاده در بیمارستان ها است.

همچنين سيستم‌هاي UPS پشتيبان طولاني در دسترس هستند که مي‌توانند با مجموعه باتري‌هاي خارجي براي تهيه پشتيبان، معمولاً بيش از ? ساعت، عرضه شوند. اگر کاربر به پشتيبان‌گيري طولاني‌تر از ? ساعت نياز داشته باشد، سيستم بايد عمداً بزرگ شود تا زمان پشتيبان‌گيري طولاني‌تر را تأمين کند، که سپس مي‌تواند به ? تا ? ساعت افزايش يابد. براي زمان هاي پشتيبان گيري طولاني تر، سيستم هاي UPS بايد همراه با يک ژنراتور نصب شوند.

سيستم‌هاي UPS آنلاين با تبديل دوبل هيچ شکستي ندارند و تجهيزات حساس هميشه با برق توليد شده الکترونيکي کار مي‌کنند و مستقيماً به برق اصلي متصل نيستند.

وقتي باتري ها را در يک اتصال موازي سيم کشي مي کنيد، قدرت ثابت باقي مي ماند، اما ظرفيت افزايش مي يابد. بنابراين اگر دو باتري هر دو 6 ولت (ولت) و 10 آمپر ساعت (آمپر ساعت) را بگيريد و آنها را به صورت موازي سيم کشي کنيد، 6 ولت و 20 آمپر ساعت خواهيد داشت. به عبارت ساده تر، باتري هايي که به صورت موازي متصل مي شوند، قدرت يکساني را براي مدت طولاني تري ارائه مي دهند.

از اين نوع باتري هاي موازي سيمي براي پرش ماشين، اسکوترها و همچنين براي لپ تاپ ها و بک آپ هاي يو پي اس استفاده مي شود. فرآيند اتصال دو باتري براي استفاده در يک برنامه به طور کلي به عنوان بانک باتري شناخته مي شود.

باتری واریان یکی از برند های شناخته شده کارخانه صبا باتری است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا دارای سطح کیفیت بالا و طول عمر بلند مدت است.

براي سيم کشي موازي باتري ها، ترمينال مثبت را با يک سري کابل به قطب مثبت و منفي هر دو باتري متصل کنيد. سپس بار را با يکي از باتري ها وصل مي کنيد، اما هر دو به يک اندازه تخليه مي شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها