گفت‌وگو با مردی که به‌راحتی آدم می‌کشت

دستمزد 150میلیونی برای قتل 2برادر

مرد جوان که پدرش را با شلیک گلوله و ضربه چاقو به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری از خود دفاع می‌کند.
کد خبر: ۱۳۹۱۶۶۰

به گزارش جام‌جم آنلاین، تحقیقات جنایی در این پرونده از آخرین روزهای دی سال گذشته و پس از کشف جسد مرد سالخورده‌ای در خودروی پسرش در غرب تهران آغاز شد. گلوله‌ای به سر این مرد شلیک شده و گلویش با چاقو بریده شده بود.

پسر مقتول به نام بهنام در تحقیقات گفت:«امروز قرار بود به خانه خواهرم برویم. به همین دلیل دنبال پدرم رفته و حتی شیرینی خریدیم. چون کارت ماشین را جاگذاشته بودم، در بین راه برگشتیم و پدرم در ماشین ماند و من بالا رفتم تا کارت را بردارم. وقتی برگشتم با جسد پدرم رو‌به‌رو شدم. » تحقیقات پلیسی نشان داد بهنام و پدرش مدتی بود با هم اختلاف داشتند و مرد جوان برای پرداخت بدهی‌اش از پدرش پول خواسته بود.
بهنام ۳۷ ساله به عنوان مظنون دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: « پدرم چند سال قبل مادرم را طلاق داد و با زن دیگری ازدواج کرد و اموالش را به نام همسر دومش کرد. من بدهی داشتم و از پدرم پول خواستم اما او کمکی نکرد و باعث شد از پدرم کینه به دل بگیرم. آخرین بار در مسیر خانه خواهرم بر سر مسائل مالی با پدرم درگیر شده و ابتدا گلوله‌ای به سرش شلیک کردم که زنده ماند. بعد با چاقو گلویش را بریدم.»

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کرده‌اند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها