گفت‌وگو با پسرجوانی که در جشن تولد، دوستش را کشت

رفیق‌کشی درجنایت مستانه

سه برادر که متهم هستند در جریان درگیری با دوست‌شان مرتکب قتل شده‌اند، در جلسه محاکمه منکر ضربه مرگبار به مقتول شدند.
کد خبر: ۱۳۹۰۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، شامگاه آخرین روز خرداد سال گذشته ماموران پلیس در جریان درگیری خونین در پارکی در حوالی شهرک‌ولیعصر تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل دریافتند براثر تیراندازی، پسر ۲۴ساله‌ای به نام مسعود به‌شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات جان باخته است. یکی از شاهدان ماجرا گفت: «در پارک نشسته بودم که مسعود به آنجا آمد و با حسام درگیر شد. بعد هم برادران حسام وارد درگیری شده و مسعود زخمی روی زمین افتاد.»

بررسی‌ها نشان داد مسعود در جریان درگیری با سه برادر زخمی شده بود. هویت ضاربان به نام‌های حسام، حامی و حامد شناسایی شد و ماموران آنها را در خانه خواهرشان دستگیر کردند. تحقیقات از سه برادر آغاز شد که حامی گفت: «اختلاف ما و مسعود از یک سال قبل آغاز شد. من ماشینی را فروختم اما پولش را نگرفته بودم. به‌همین‌دلیل ماشین نزد من امانت ماند. یک روز برادرم و مسعود با آن ماشین بیرون رفته بودند که تصادف کردند. برادرم می‌گفت، مسعود با نیسان یکی از دوستانش شوخی کرده و برادرم مجبور شده با سرعت بالا رانندگی کند. همین باعث تصادف شده بود. ما از مسعود خواستیم خسارت را بدهد اما قبول نمی‌کرد. او چند بار در اینستاگرام کری‌خوانی کرد و استوری‌های توهین‌آمیز گذاشت. من در این دعوا بودم اما باعث قتل نشدم.»

حسام هم گفت: «روز قتل، دوستم به دنبالم آمد خسارت ماشین را بگیریم. مسعود با دیدن ما، با چاقو به من حمله کرد و تیغه آن را روی شاهرگم گذاشت. می‌گفت قصد دارد شاهرگم را بزند. همان موقع دو برادرم سر رسیدند. من ضربه‌ای به مسعود نزدم.»

حامد هم به درگیری با مسعود اعتراف اما قتل را رد کرد. با تکمیل تحقیقات در دادسرا برای سه برادر به اتهام قتل عمدی کیفرخواست صادر شد و سه برادر در شعبه هشتم پای میز محاکمه قرار گرفتند.
در جلسه دادگاه، اولیای دم برای متهمان درخواست قصاص کردند. سپس حسام در جایگاه قرار گرفت و گفت: «اختلاف ما بر سر خسارت خودرو بود. روز حادثه همراه دوستم سراغ مسعود رفتیم تا خسارت را بگیریم اما او به ما حمله کرد و همان موقع دو برادرم رسیدند. من هیچ ضربه‌ای به مسعود نزدم.»

حامی هم در دفاعیاتش گفت: «قبول دارم با مسعود درگیر شدم و در دفاع از خودم چند ضربه به او زدم اما فکر نمی‌کنم ضربه‌ها کشنده باشند.» حامد هم منکر دخالت در قتل شد و گفت: «ضربه‌ای به مسعود نزدم.»
با دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده وارد شور شدند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها