در راستای رایزنی رئیس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۸۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، روح الله سهرابی مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور همزمان با برگزاری مرحله رده بندی و فینال بازی‌های جام جهانی فوتبال در قطر، سینماهای کشور پذیرای مخاطبان و مشتاقان فوتبال خواهند بود.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از اکران فوتبال در سینماها، پیگیری و رایزنی سازمان سینمایی برای اکران دیگر بازی‌های جام جهانی نتیجه داد و مسئولان مربوطه در وزارت کشور در جهت تقویت شور و نشاط جامعه و رونق بخشی به سینماها با نمایش دو مسابقه‌ی رده بندی و فینال در روزهای شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ آذرماه بر روی پرده سینماها موافقت کردند.

سهرابی ادامه داد: این تصمیم به اطلاع شورای صنفی نمایش رسیده و در صورت تمایل شورا و توافق صنوف مرتبط از جمله سینماداران و تهیه کنندگان در خصوص قدرالسهم این برنامه، سینماها اجازه خواهند داشت تا نسبت به اکران فوتبال اقدام کنند.

یادآور می‌شود، قیمت تعیین شده برای فروش بلیط فوتبال مطابق با رعایت سقف قیمت بلیط سینماها یعنی چهل و پنج هزار تومان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها