مدیرکل کمیته امداد استان ایلام :

کاستن از میزان فقر نیازمند مشارکت دستگاههای گوناگون است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: کاستن از میزان فقر و محرومیت های استان ایلام نیازمند مشارکت دستگاههای گوناگون در این زمینه است.
کد خبر: ۱۳۹۰۴۳۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری در دیدار با مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: در صورتی که دستگاههای گوناگون به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال نیازمندان عمل کنند بسیاری از مشکلات آنان برطرف می شود.


وی ادامه داد: ایلام از محرومترین نقاط کشور است با این حال ظرفیت های بزرگی در استان از جمله ذخایر بالای  نفت و گاز این استان می تواند ظرفیت های مهمی برای توسعه استان و کاهش فقر باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران نیز گفت: تلاش ما در مجموعه شرکت ملی نفت این است که در آینده برنامه منظمی برای خدمت گذاری و کاستن از فقر استان ایلام تنظیم و عملیاتی شود.

بهشتی اضافه کرد: با توجه به ضرورت عمل به مسئولیت های اجتماعی حوزه شرکت ملی نفت ،کمک به نیازمندان مناطق محروم بهترین زمینه اقدام عملیاتی در این مناطق است و ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی افزود: در آینده با سفر جمعی از متخصصین در زمینه مسئولیت اجتماعی به استان و تدوین برنامه های مشخص، اقدامات مهم تری در خدمت به محرومان استان ایلام صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها