مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره ویژه یلدا در بازارهای کوثر خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا، در تمام بازارهای کوثر شهر اصفهان اقلام مورد نیاز مردم در این شب و بیش از ۲۵ قلم کالای دیگر تا ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۳۷

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا ؛ امیرحسین ماه آورپور با اشاره به اینکه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان برای رفاه حال مردم جشنواره ویژه شب یلدا را در دستور کار دارد، اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ نوزدهم آذر تا دهم دی‌ماه در تمام بازارهای کوثر شهر اصفهان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان با خرید در جشنواره ویژه شب یلدا، به ازای هر ۳۰۰ هزار تومان خرید یک شانس در قرعه‌کشی برای دریافت جوایز در نظر گرفته شده از جمله یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۵ ربع سکه بهار آزادی، ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۱۵ تخته فرش ۱۲ متری، ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه تلویزیون و ۱۵ دستگاه اسپرسو از این فروشگاه‌ها خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در جشنواره ویژه یلدا بیش از ۲۵ قلم کالای دیگر تا ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری و با ثبت سفارش‌های خود در سایت kowsar.market اقلام مورد نیاز خود را در منزل تحویل بگیرند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها