نباتی‌نژاد در دیدار با تشکل‌های دانشجویی:

«شهرجو» رویداد شبیه‌سازی شهری برای دانشجویان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایده «شهرجو» گفت: این طرح رویداد شبیه‌سازی شهری برای دانشجویان است و آن‌ها می‌توانند در این مسیر تجربه‌نوردی منظم و مستمری داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۹۰۰۸۱

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا ؛ مصطفی نباتی‌نژاد امروز _ پنجشنبه هفدهم آذر _ در دیدار صمیمانه با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت «روز دانشجو»، با تاکید بر اینکه دیدگاه‌هایم را همیشه به اشتراک می‌گذارم تا با بازخوردی که دریافت می‌کنم آن‌ها را اصلاح کنم، اظهار کرد: شهردار اصفهان نیز به همدلی و ارتباط با نسل جوان شناخته می‌شود و از بنیان‌گذاران مراکز فرهنگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل ما و تشکل‌های دانشجویی متفاوت است و ممکن است ریشه‌های آن نیز متفاوت باشد، ادامه داد: اگر حکمرانی بر پایه مردم باشد، می‌توانیم درباره بسیاری از مسائل گفت‌وگو کنیم و پاسخگو باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در این نوع حکمرانی، شهرداری نسبت خود را با شهروندان معنادار می‌کند و به‌دنبال جذب مشارکت آنهاست، ادامه داد: تعریف شهروند، شهربان، شهراندیش و شهریاران الگویی است که حکمرانی مردمی بر آن مبتنی است.

وی با اشاره به ایده «شهرجو» گفت: این طرح رویداد شبیه‌سازی شهری برای دانشجویان است و آن‌ها می‌توانند در این مسیر تجربه‌نوردی منظم و مستمری داشته باشند.

نباتی‌نژاد با تاکید بر اینکه در نظام حل مسئله باید به ارزش‌هایی همچون امانت‌داری، نیک‌نامی، کرامت انسانی، پاسداشت هویت دینی و تاریخی، مسئولیت‌پذیری و شفافیت و فسادستیزی توجه شود، اظهار کرد: برای بازنگری برنامه به‌صورت تخصصی برگزاری جلساتی را در دستورکار داریم و نشست‌های تخصصی با موضوعات مشخص را در دانشگاه‌های اصفهان برگزار خواهیم کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها