فراخوان دعوت به همکاری از فعالان حوزه بین‌الملل و رسانه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از فعالان حوزه بین‌الملل و رسانه دعوت کرد تا در پروژه‌های بین‌المللی و ارتباطی رسانه‌ای شهرداری مشهد با عنوان
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از فعالان حوزه بین‌الملل و رسانه دعوت کرد تا در پروژه‌های بین‌المللی و ارتباطی رسانه‌ای شهرداری مشهد با عنوان "جهانشهر" همکاری کنند.
کد خبر: ۱۳۹۰۱۷۱

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - "سید ناصر نعمتی" دراین خصوص گفت: با توجه به وجود بارگاه منور رضوی در مشهد و حضور سالانه بیش از ۴ میلیون زائر خارجی در این شهر یکی از موضوعات مهم و شعارهای اصلی دوره ششم مدیریت شهری تأکید بر "جهانشهری" مشهد است.وی اضافه کرد: بر همین اساس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در حوزه تولید محتوا و اطلاع رسانی از کلیه افراد، مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای فعال در زمینه‌های اطلاعاتی و ارتباطی، به‌منظور ارائه طرح و اجرای برنامه دعوت به همکاری می‌کند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ضمن اشاره به محورها مدنظر دراین حوزه اظهار کرد: ایجاد بسترهای مناسب به‌منظور نگهداری و ارائه داده‌های دانشی و محتواهای سمعی و بصری با موضوع مدیریت شهری بین‌المللی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی (پایگاه دانش و کتابخانه دیجیتال)، برگزاری نشست‌های تخصصی با اندیشمندان، نخبگان و مدیران شهری و بین‌المللی به‌صورت مجازی (آنلاین) و حضوری (میز تعاملات بین‌المللی و انجمن گفتگوی جهان شهر) بخشی از این محورها است.
نعمتی به ضرورت داده‌کاوی مستمر موضوعات مرتبط با مدیریت شهری و ارائه راهکار، حل مسئله و ایده‌های سازنده (پایگاه داده‌کاوی شهری)به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه‌براین ایجاد بستر و زیرساخت به‌منظور تبادل‌نظر، گفتمان و سنجش مسائل مدیریت شهری توسط خبرنگاران و رسانه‌ها به‌صورت ماهانه و ادواری و ایجاد بسترهای مناسب جهت اجرای تورهای مجازی به‌منظور آشنایی با مدیریت شهرهای دنیا از دیگر محورهایی است که افراد و مجموعه‌ها می‌توانند با مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد همکاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: همچنین پایگاه‌اطلاع‌رسانی چند زبانه جهانشهر محور دیگری است که در آن خواستار همکاری با افراد و شرکت‌های ارتباطی هستیم.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: علاقه‌مندان به همکاری در محورهای مذکور می‌توانند رزومه و طرح پیشنهادی خود را تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به آدرس info@mashhad.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۹۱۳۷۲-۰۵۱ تماس حاصل نمایند.
نعمتی افزود: شهرداری مشهد آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و قرارداد برای اجرای طرح‌های گفته شده را با افراد و شرکت‌ها و موسسات مختلف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها