اگر اسپانیا می‌خواهد رنگ مرحله یک چهارم نهایی را ببیند باید از اشتباهاتی که در استادیوم اجوکیشن داشت درس بگیرد.
اگر اسپانیا می‌خواهد رنگ مرحله یک چهارم نهایی را ببیند باید از اشتباهاتی که در استادیوم اجوکیشن داشت درس بگیرد.
کد خبر: ۱۳۸۹۶۳۴
نویسنده ایمان گودرزی - گروه ورزش

وقتی در بازی چهارشنبه، موراتا گل اول را زد، اسپانیا در جدول آنلاین به صدر رفت، اما گل‌های ریتسو دوان و آئو تاناکا به آبی‌های سامورایی کمک کرد تا حریفان خود را به طرز خیره‌کننده‌ای پشت سر بگذارند.
​​​​​​​
برای سه دقیقه باورنکردنی، با پیش افتادن کاستاریکا مقابل مانشافت، حتی اسپانیا تیمی بود که همراه با آلمان در مرحله گروهی حذف می‌شد. اسپانیا هفت بازی در جام‌جهانی شکست نخورده بود (وقت‌های معمول بازی) طعم باخت را چشید و البته به لطف برد آلمان جان سالم به در برد. اسپانیا ۲۴۸۹ پاس در مرحله گروهی به نام خود زد که بیشترین تعداد پاس آنها در یک تورنمنت در تاریخ است (از سال ۱۹۶۶)، در حالی که تعداد ۹۶۹ پاس آنها در برابر ژاپن یک رکورد برای تیم بازنده در مسابقات بود.

 

نکات کلیدی بازی

 

مراکش برای دومین بار در تاریخ به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافته است. آنها آخرین بار در سال ۱۹۸۶ به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند و یک بر صفر
مقابل آلمان شکست خوردند.
اسپانیا سال ۲۰۱۸ نیز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد اما پس از تساوی یک بر یک مقابل روسیه در ضربات پنالتی حذف شد.

اسپانیا برای اولین بار در مرحله حذفی جام‌جهانی با یک تیم آفریقایی دیدار خواهد کرد.

شیرهای اطلس امروز به دنبال تکه‌ای از تاریخ نیز هستند، زمانی که می‌توانند طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری یک تیم آفریقایی در جام‌جهانی را به نام خود بزنند. آنها در حال حاضر با رکورد پنج بازی کامرون بین سال‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۹۰ برابری می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها