پرتغال - اروگوئه

به وقت انتقام

پرتغال در یک ماموریت انتقامجویانه به دنبال این است که روز دوشنبه مقابل اروگوئه به دومین برد خود در جام‌جهانی دست یابد. «لا سلسته» در مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی 2018 در سوچی، پرتغال را دو بر یک شکست داد و رونالدو و یارانش را راهی خانه کردند و بدشان نمی‌آید حالا در مرحله گروهی نیز سنگی میان راه آنها باشند.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۱۲

سال 2018 بریس ادینسون کاوانی به تلاش پرتغال برای قهرمانی پایان داد و اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی 2بر صفر مقابل فرانسه، قهرمان آن جام، شکست خورد و از جام کنار رفت.
شاگردان فرناندو سانتوس روز پنجشنبه، پس از تساوی بدون گل اروگوئه مقابل کره‌جنوبی، اولین گام خود را به سوی مرحله حذفی در قطر با شکست 3بر2 غنا برداشتند. کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا به اولین بازیکنی تبدیل شود که در پنج دوره مختلف جام‌جهانی موفق به گلزنی شده است.
پرتغال هیچ‌گونه نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان در بازی با غنا ندارد، اما احتمال می‌رود سانتوس تغییراتی در این بازی در ترکیب تیمش ایجاد کند. یکی از این تغییرات به احتمال زیاد لیائو خواهد بود. مهاجم میلان که در بازی مقابل غنا گلزنی کرد به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. اما انتظار می‌رود در بازی مقابل اروگوئه فیکس به میدان برود. 
از سوی دیگر، اروگوئه می‌تواند اولین تیمی باشد که شش بازی متوالی در مرحله گروهی جام‌جهانی کلین شیت کند. پرتغال تنها یکی از 13بازی قبلی خود 
در مرحله گروهی جام‌جهانی را باخته است که این شکست در سال 2014 مقابل آلمان بوده است. تنها نگرانی اروگوئه در مورد آرائوخو خواهد بود و به احتمال زیاد مدافع بارسلونا این بازی را نیز از دست می‌دهد.
انتظار می‌رود پرتغال در این بازی خود را در گروه شش امتیازی کند. باتوجه به پیش‌بینی ابررایانه‌ها مردان سانتوس 50.5درصد شانس پیروزی مقابل اروگوئه دارند. 
شانس اروگوئه برای کسب اولین پیروزی در این مسابقات 23.4درصد و شانس مساوی شدن بازی 26.1درصد است.
کریستیانو رونالدو مرد جاه‌طلب در آخرین دوره حضورش در جام‌جهانی نمی‌خواهد دست خالی قطر را ترک کند و همه تلاشش را خواهد کرد که در این عرصه، تیم ملی‌اش را به موفقیت برساند.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها