دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: تخریب نهاد خانواده هدف غایی و نهایی دشمنان ایران اسلامی در جنگ ترکیبی تحمیلی امروز است.
کد خبر: ۱۳۸۸۴۹۲

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ محسن اکبری با اشاره به جنگ ترکیبی نوین که امروزه به ملت ایران تحمیل شده است اظهار داشت: دشمنان ایران به خوبی می دانند که با جنگ نظامی و سخت هرگز راه به جایی نمی برند و توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارند پس به همین منظور جنگ ترکیبی نوینی را به راه انداخته اند.

 

وی افزود: عرصه جنگ امروز نرم و مجازی و شبیخون فرهنگی است و آنها بر روی تغییر ذهنیت ها و افکار عموم جامعه تمرکز کرده اند و از آنجا که زیر بنای هر حرکت اجتماعی و فرهنگی و سیاسی خانواده است این حرکت را نیز از خانواده ها شروع کرده اند چرا که اگر خانواده در یک کشور تضعیف شود طبیعتاً جامعه نیز به تزلزل خواهد افتاد.

 

به گفته اکبری؛ مشغول کردن خانواده های ایرانی به موارد حاشیه ای، تزریق و تبلیغ فرهنگ غربی در میان جوانان، سست کردن پایه های دینی و اعتقادی اسلامی، ناامید کردن به آینده روشن و گره زدن تحقق امیال و آرزوها به دولت های غربی و... جزو نقشه های دشمنان برای این ملت با محوریت تخریب و تضعیف خانواده ها است.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تاکید کرد: امروز بنگاه های شایعه پراکن و رسانه های متعدد غربی و استکبار جهانی با تمام توان و قدرت وارد کارزار واقعی شده اند که در این شرایط احیاء امر به معروف و نهی از منکر جزو واجبات همه مردم محسوب می شود که هر کس در حد توان و بضاعت خود باید دیگران را نسبت به تهدیدات پیرامونی خانواده و جوانان آگاه کند.

 

وی تصریح کرد: افزایش سواد رسانه ای، علمی و بصیرتی، گسترش فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر، ترویج مطالبه گری صحیح توام با ارائه راهکار، برگزاری همایش و سلسله جلسات هدف محور روشنگری و دانش افزایی با کمک همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی، انقلابی و پای کار آمدن رسانه ملی و سایر خبرگزاری ها و مردم بهترین راهکاری است که برای مقابله با این جنگ ترکیبی می توان پیشنهاد داد.

 

به گفته اکبری؛ ابتدا مردم باید نسبت به تهدیدات موجود به یک شناخت کافی و دقیق برسند و سره را از ناسره تشخیص دهند و سپس آموزش های لازم برای گذر از آنها را بیاموزند و در مرحله نهایی نسبت به آموزش دیگر اقشار جامعه گام بردارند که خوشبختانه تمام این اهداف در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و در قالب آموزش های چندگانه تخصصی و جلسات و همایش های متعدد در حال اجراست و باید حمایت شود.

 

وی ادامه داد: مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پس از تحقیقات علمی و تخصصی متعدد و رصد و پایش شرایط موجود کشور و خطرات احتمالی آتی به این نتیجه رسیده اند که ایجاد وزارتخانه خانواده و جوانی جمعیت می تواند راهگشای مشکلات امروز و خنثی کننده توطئه های آتی دشمنان باشد که بحق نیز کاملاً صحیح و برخواسته از نیاز مردم می باشد اما تحقق این مهم نیازمند عزم ملی دولت و ملت در کنار یکدیگر است و یک دست صدا ندارد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان افزود: قطعاً هر طرح در ابتدا نقاط ضعف و قوت هایی دارد که با برگزاری جلسات تخصصی و بهره گرفتن از نخبگان علمی و فرهنگی و دولت مردان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقاط ضعف به حداقل رسیده و به مرحله ای خواهیم رسید که طرحی ملی با تاثیرگذاری فراملی و بین المللی تدوین و نهایی شود.

 

وی خطاب به مسئولان و به خصوص مدیران ارشد استانی و ملی دولت گفت: انتظار ما از دولت مردمی این است که با شرکت در کارگروه های تخصصی و شنیدن ایده و طرح های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود، مسیر را هموارتر کرده و اقدامی اساسی برای حفظ کیان و حریم خانواده های ایرانی بردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها