افزایش سواد رسانه ای در رادیو ایران پایدار

مدیر پخش و نظارت رادیو ایران پایدار گفت: برای تبیین نقش مردم و آشنایی دقیق با گونه های مختلف پدافند غیر عامل، تلاش می شود.
کد خبر: ۱۳۸۵۳۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ایران پایدار ، پیمان آدینه وند مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی ایران پایدار با اعلام این خبر گفت: «ایران پایدار» که به همت معاون محترم صدای جمهوری اسلامی جناب آقای بخشی زاده ، برای دومین سال متوالی است که از تاریخ سوم آبان 1401به مدت 10 روز و به صورت 24 ساعته ، شروع به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به برنامه های این رادیو گفت: برنامه هایی با ساختار ترکیبی، مجله، گفتگو محور، مستند، نمایش کوتاه و ساختار های نوین کوتاه از این رادیو، تولید و پخش می شود.

افزایش سواد رسانه ای در رادیو ایران پایدار

آدینه وند ادامه داد: در واحد پخش و نظارت با همت دوستان نظارت و تامین روزانه با 25عنوان برنامه تولیدی و تامینی که از سوی شبکه های مختلف رادیو تولید شده و در کنداکتور بخش جانمایی شده است .

وی تصریح کرد: در شیفت های روزانه با ارائه برنامه های زنده «قرار شبانه» به مدت 90 دقیقه و برنامه «صبح صلابت» در ساعت 09:00 الی 11:00 صبح به پخش و پوشش برنامه های پدافند غیر عامل که دوستان در سازمان پدافند غیر عامل مستقر می باشند به پوشش اخبار و رویداد های می پردازند .

همچنین در برنامه عصرگاهی «شکوه اقتدار» که با همت پخش و نظارت رادیو ایران پایدار از ساعت 14:00الی 16:00 به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر با ارائه گزارش ها در سطح شهر نسبت به تعریف و جایگاه پدافند غیر عامل و آگاهی آشنایی بیشتر مردم نسبت به آن اطلاع رسانی می‌شود

وی خاطر نشان کرد: در خصوص محتوای برنامه ها لازم به ذکر است که با توجه به رویکرد رادیو ایران پایدار، با ارائه برنامه های مانند پدافند زیستی، افق پیشرفت، پدافند مردم محور، ایران قوی نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخش مردم ، افزایش سواد رسانه ای که باید در جامعه به آن پرداخته شود، محقق می شود.

ضمن اینکه برای تبیین نقش مردم و آشنایی دقیق با گونه های مختلف پدافند غیر عامل مثل پدافند مردم محور، پدافند سایبری، پدافند اقتصادی و ... تلاش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها