تاکید استاندار هرمزگان بر ایجاد شغل و اقتصاد روستایی

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اقتصادی کردن گردشگری و کشاورزی در هرمزگان گفت: برای حل مشکل اشتغال خانگی در حوزه غذا و دارو پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم کرد.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اقتصادی کردن گردشگری و کشاورزی در هرمزگان گفت: برای حل مشکل اشتغال خانگی در حوزه غذا و دارو پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۸۳۲۸۰

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اقتصادی کردن گردشگری و کشاورزی در هرمزگان گفت: برای حل مشکل اشتغال خانگی در حوزه غذا و دارو پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم کرد.

 

مهدی دوستی در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی صدور پروانه ساختمانی (آباد) در هرمزگان افزود: در سامانه آباد، تمامی فرآیند‌های مربوط به صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در حال حاضر به صورت نمونه آزمایشی، دسترسی برای صدور پروانه الکترونیکی در روستا‌های هرنگ، کلاهی و سرخون ایجاد شده است.


وی گفت: در حوزه روستا، پروژه‌های پراکنده‌ای داریم، اما از آنجایی که راهبرد مشخص و طرح جامعی در این حوزه وجود ندارد شاهد بی‌نظمی‌هایی هستیم و لازم است یک مشاور، طرح جامع روستا‌ها را تعریف کند و ما ذیل آن پروژه‌هایی را تعریف کنیم که این امر اصلی‌ترین نیاز امروز روستا‌ها است و اداره کل امور روستایی استان باید آن را دنبال کند.

 

استاندار هرمزگان با تاکید بر ضرورت انضباط بخشی بر امور مالی روستا‌ها و افزایش نظارت فرمانداران در این حوزه، افزود: آماده هستیم به نسبت آورده‌ای که دهیاران می‌آورند در توسعه روستا‌ها سرمایه‌گذاری و اعتبارات لازم را تامین کنیم و برای طرح‌هایی که شغل ایجاد می‌کنند نیز بخشی از اعتبارات فنی و اعتباری استان را معطوف کنیم تا سود تسهیلات طرح‌ها کاهش پیدا کند.



استاندار هرمزگان با اشاره به محدودیت‌های زیست محیطی در پرورش ماهی تیلاپیا، گفت: از طرح‌هایی که مرتبط با حوزه شیلات در روستا‌ها هستند کاملا استقبال و حمایت می‌کنیم و در حوزه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین پرداخت تسهیلات قطعا همکاری و مشارکت خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها