نگاهی به واکنش‌های غیرمنطقی و تند سلبریتی‌ها در حمایت از آتش‌افروزی اغتشاشات

جایزه بگیران اغتشاش

واکنش کاربران شبکه‌های‌اجتماعی به پیوستن احسان کرمی به تلویزیون بهائیت:

آخرین تلاش‌ها برای دیده‌شدن

دو روز پیش شبکه ضدانقلاب «من‌وتو» از چهره‌ای جدید رونمایی کرد: احسان کرمی! این مجری، بازیگر، خواننده و صداپیشه که در سال‌های اخیر با اخذ تابعیت دوگانه عملا شهروند ایران محسوب نمی‌شد، در برابر دوربین‌های این شبکه قرار گرفت و مدعی شد خودش هم تا یک هفته قبل نمی‌دانسته از اینجا سر درمی‌آورد.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۴۹
احسان کرمی ۴۲ساله، که زمانی در ایران و در فضای هنری و رسانه‌ای کشور فعالیت داشت و به مدد اعتبار صداوسیما، به شهرت رسیده بود در سال‌های اخیر بیشتر خارج از کشور به سر می‌برد و جذب شدن او در شبکه‌های ضدایرانی چندان عجیب نبود.

کرمی که کارش را در ایران با رادیو آغاز کرد و در ادامه در برنامه‌های تلویزیونی و اجرای برخی مراسم مانند جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در سال‌های اخیر فعالیتی در صداوسیما نداشت و فعالیتش به حضور در پروژه‌های شبکه نمایش خانگی و تئاتر و صداپیشگی و خوانندگی به صورت محدود منحصر شده بود و گویا دیگر تصمیم گرفته است، تمام و کمال در خدمت شبکه‌های معاند و ضدایرانی باشد. به ادعای خودش، ناراحتی از اتفاقات اخیر ایران باعث شده است به این شبکه بپیوندند، اما در تصویر‌هایی که از حضور او منتشر شده است، اثری از ناراحتی و اندوه دیده نمی‌شود و او با خنده، مجریان شبکه را در آغوش می‌کشد البته سابقه این ناراحتی‌های دروغین او طولانی است به گونه‌ای که در دورانی که وی خود را داغدار متروپل می‌دانست و پست‌های اندوهناک و غم‌انگیز منتشر می‌کرد، به اتفاق برزو ارجمند رفیق شفیقش در عروسی ساسی مانکن، خواننده بدنام، حضور پیدا کرد و عکس‌های عجیب و غریبش منتشر شد. احسان کرمی در تلویزیون بهایی من وتو با این جملات رونمایی شد: «.. من هم برای این‌که همصدایی ام را با مردم! نشان دهم، چون اعتقاد دارم تلویزیون شما (من وتو) این بستر را فراهم کرده با افتخار اینجا هستم».

تحریک به آشوبگری از راه دور

این بازیگر و خواننده و همه کاره دو تابعیتی با این ادعا به شبکه‌های خارج‌نشین پیوسته است، اما همدردی او با مردم، به معنای دعوت آنان به آشوب و فرستادن جوانان مردم به خیابان براثر هیجان‌های آنی بود.
کرمی در روز‌های گذشته از کیلومتر‌ها دورتر از مرز ایران، جوانان و نوجوانان را برای کشاندن در خیابان‌ها تحریک و بار‌ها سعی کرد با پست‌ها و استوری‌هایش جوانان را برای حضور در راهپیمایی‌های ضدنظام تهییج کند. پیوستن او به شبکه‌ای که تاریخچه‌ای سرشار از تباهی و دروغ دارد، به معنای مهر پایانی بر فعالیت کرمی به عنوان یک هنرمند و حضور او در قامت یک مجری دست چندم برای پیشبرد اهداف ضدایرانی دشمنان وحدت ملی است.

لیستی از وطن‌فروشی‌های شبکه من‌وتو را در ذهن بیاوریم: اقدامات پیگیر برای تطهیر نظام پهلوی و ایجاد تصویری از رضاخان و محمدرضا پهلوی به عنوان سازندگان ایران نوین و سعی در پاک کردن تصویر واقعی آنان به عنوان دیکتاتور‌هایی خونخوار، دفاع و حمایت از تحریم‌های ضدبشری بر‌ضدملت ایران، دعوت به احتکار و نفروختن کالا برای نایاب شدن کالا‌های اساسی در بازار و از همه رسواتر پیشنهاد یکی از مهمانان برنامه‌های این شبکه برای تشویق آمریکا به حمله به کشور بود.

در تقسیم وظایف رسانه‌های معاند علیه ایران من وتو وظیفه تغییر سبک زندگی مردم ایران را به‌عهده دارد. مرور برنامه‌های این شبکه نشان می‌دهد در پس بزک کردن مجریان و عوامل این شبکه هدف‌های شومی مانند ازبین بردن خانواده، تقدس‌زدایی از نقش مادر، قبح‌زدایی از اختلاط و نوشیدن مشروبات الکلی، ترویج همجنس‌گرایی و تشویق به نگهداری سگ به جای فرزندآوری قرار دارد. این شبکه که پر است از چهره‌های لمپنی که در اظهارنظر‌ها و برنامه‌سازی‌هایشان، ابتذال به حد وفور وجود دارد، حالا یک سلبریتی کم‌سواد دیگر را که در اظهارنظر‌های سیاسی و اجتماعی‌اش ناآگاهی از شرایط واقعی کشور به وفور وجود داشت، در جمع خود می‌بیند.
البته حضور این سلبریتی دوتابعیتی از طرف مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی بدون پاسخ نماند و آنان پاسخ مقتضی و محکمی به او دادند که نمونه‌هایی از آن را می‌خوانید.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها