مشکلات واحدهای گلخانه‌ای علمدار نهاوند با حضور معاون استاندار همدان بررسی و دستوراتی در راستای رفع موانع و مشکلات صادر شد.
کد خبر: ۱۳۸۲۰۰۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، ظاهر پور مجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به همراه فرماندار نهاوند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و تنی چند از رؤسای دستگاه‌های مرتبط از چهار واحد تولیدی در بخش‌های دام، کشاورزی و صنایع تبدیلی بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه شهرک گلخانه‌ای علمدار نهاوند، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توسعه کشت‌های گلخانه‌ای باهدف مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی است.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه خوشحالیم امروز 15 هکتار از اراضی این منطقه زیر کشت صیفی‌جات است، گفت: در حال حاضر در این شهرک گلخانه‌ای 13 گلخانه فعالیت دارند و 5 گلخانه دیگر نیز در دست اجرا هستند.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان و در رأس آن دکتر قاسمی فرزاد حامی توسعه تولیدات کشاورزی و دامداری و همچنین صنایع تبدیلی وابسته در نقاط مستعد استان خصوصاً شهرستان نهاوند هستند، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این 5 واحد گلخانه‌ای باشیم.

پور مجاهد اصلاح شیوه آبیاری سنتی در مزارع و باغات کشاورزی را یکی از راه‌های حفظ منابع زیرزمینی عنوان کرد و گفت: دولت در این زمینه سیاست‌های حمایتی از کشاورزان را در دست اجرا دارد؛ لذا لازم است متولیان امر نسبت به اغنا سازی جامعه هدف خود تلاش بیش‌ازپیش داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها