مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، گفت: ورزش باید موجب تعالی و رشد اخلاق و رفتار ورزشکاران شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۰۰۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت‌الاسلام مرتضی حسنی حلم در جلسه شورای اقامه نماز این اداره کل که با حضور مدیرکل و معاونین و مدیران ستادی این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه تلاش‌های ما در جهت اعتلای «کلمة الحق» مفید و مؤثر باشد، گفت: طی دوران حضور در آموزش‌وپرورش همواره به دانش‌آموزان ورزشکاران توصیه می‌کردیم برای کسب عنوان در استان‌ها و کشور تلاش کنند؛ اما این را نیز متذکر می‌شدیم اینها هدف نیست.

وی ادامه داد: مهم این است که انسان از طریق ورزش روح، اخلاق و رفتارش رشد و به تعالی برسد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه هدف از ورزش اگر تک‌بعدی باشد جز تنومندی جسم هیچ حاصلی ندارد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی خود اقداماتی در جهت اعتلای جامعه هدف خود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز انجام دهند..

وی اظهار کرد: ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی خصوصاً فرهنگی و ورزشی موجب کسب توفیق می‌شود و برای مجموعه‌ها خیروبرکت حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام حسنی حلم با تأکید بر اینکه در حوزه نماز مهم‌ترین موضوع داشتن دغدغه و برنامه‌ریزی از منابع مالی مهم‌تر است، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجهی برای مربیان نماز یکی از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هنگام اذان در سالن‌های ورزشی شرایط برای اقامه نماز فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها