هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از 9 مهر برگزار می شود

استقلال در قلعه‌ گل‌ گهر | پرسپولیس در اندیشه حفظ صدر

رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا شنبه 9 مهر ماه پس از اتمام فیفادی در حالی دوباره از سر گرفته می‌شود که استقلال در قلعه گل‌ گهر کار دشواری دارد و پرسپولیس در اندیشه حفظ صدرنشینی است.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، فیفادی و حضور تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش و برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال، لیگ برتر را با تعطیلی چند روزه مواجه کرد.

اکنون لیگ برتر که در این فصل با حساسیت بالایی روبه‌روست دوباره از سر گرفته می‌شود و در حساسترین دیدارها، استقلال به میهمانی شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رود و پرسپولیس صدرنشین در آزادی با تیم متحول شده تراکتور مصاف می‌دهد.

آلومینیوم – ملوان

نبرد بین سید مهدی رحمتی و مازیار زارع، مربیان جوان لیگ برتر که عملکرد خوبی در این فصل نداشته اند.

این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و برنده می‌تواند به روند ناکامی‌های پایان داده و لیگ را با امیدواری دنبال کند. مربی بازنده نیز شاید شغلش را خیلی زود از دست بدهد.

نساجی – نفت‌مسجدسلیمان

تیم‌هایی که در این فصل فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند در حالی پا به میدان می‌گذارند که برای بهبود شرایط خود در جدول نیاز مبرمی به برتری دارند.

انتظار می‌روند تیم‌های تحت هدایت حمید مطهری و رضا مهاجری، در این دیدار نیز فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه کنند.

گل‌ گهر – استقلال

بدون تردید حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر، جدال امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر با ساپینتو و استقلال است.

گل‌ گهر با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم و استقلال با یک امتیاز کمتر، سوم است. تقابل اندیشه‌های قلعه‌نویی که بهترین روزهای استقلال را در یک دهه گذشته به ارمغان آورد با آبی‌پوشان بسیار حساس و جذاب است.

فولاد – مس‌کرمان

تیم تحت هدایت جواد نکونام با وجود جذب چند مهره سرشناس روند سینوسی دارد و فوتبال زیبایی را هم ارائه نمی‌کند. البته سابقه نشان داده که نکونام اعتقادی به فوتبال زیبا ندارد.

از سوی دیگر تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان با مربیگری فرزاد حسین‌خانی زیبا بازی می‌کند اما در کسب نتیجه لازم چندان موفق نیست.

ذوب‌آهن – پیکان

ذوب‌آهن و مهدی تارتار سلطان تساوی هستند و هر ۶ دیدار قبلی خود را با مساوی به اتمام رسانده‌اند. رکوردی عجیب در تاریخ لیگ برتر. تقابل ذوب و پیکان و تارتار با مجتبی حسینی بسیار جالب است. مربیانی که روری هدایت تیم مقابل را برعهده داشتند.

هوادار – سپاهان

هوادار و سپاهان پس از شروعی خوب در لیگ اکنون اوضاع خوبی ندارند. از ساکت الهامی و تیمش انتظار چندانمی نمی‌رود و هرچند فوتبال نسبتا مناسبی را نسبت به گذشته در زمین به نمایش می‌گذارند اما نتیجه نمی‌گیرند.

اما سپاهان پرستاره با اندیشه‌های مورایس پس از شروعی رویایی، اکنون روی روند نزولی هستند و تنها ۹ امتیاز اندوخته دارند. کسب برتری در این دیدار برای این دو تیم اهمیت بالایی دارد.

پرسپولیس – تراکتور

جدال قرمزها در آزادی. پرسپولیس یحیی گل‌محمدی پس از دو تساوی آغاز فصل اکنون با چهار برتری متوالی و ۱۴ امتیاز یکه‌تاز جدول است. تیمی که فوتبال خوبی را ارائه می کند و با اتکا به درخشش لوکادیا حریفان را کنار می‌زند.

از سوی دیگر تراکتور نیز در این هفته‌ها با هدایت بردیف و گلزنی‌های دقایق پایانی رضا اسدی تا رتبه ششم بالا آمده است. اسدی که از پرسپولیس کنار گذاشته شد حالا می‌تواند توانایی‌ها خود را به گل‌محمدی ثابت کند. سرخپوشان پایتخت می‌خواهند صدرجدول را در آزادی حفظ کنند.

صنعت نفت – مس‌رفسنجان

رضا پرکاس همانگونه که انتظار می‌رفت در جمع آبادانی‌ها داوم نیاورد و پس از هفته ششم از هدایت این تیم پرطرفدار اخراج شد و از وینرد شفر آلمانی که زمانی سرمربی استقلال بود به‌عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی وی یاد می‌شود.

نفت با چهار امتیاز در رتبه چهارم است و مس‌رفسنجان نیز هشت امتیازی شد. مسی‌ها تاکنون دو پنالتی از دست داده و در امر گلزنی کمی ناتوان بوده‌اند، وگرنه جایگاه بهتری در جدول داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها