یک نماینده مجلس به تحلیل فرصت‌های سفر سید ابراهیم رئیسی به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پرداخت.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۷۴

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاسیه عمومی سازمان ملل به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: فرصتی خوبی برای نظام جمهوری اسلامی فراهم شده تا آقای رئیسی به عنوان سخنگو و زبان گویای مردم ایران از منافع ملت و کیان نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد دفاع کند.

وی با اشاره به مصاحبه‌هایی که پیش از سفر آقای رئیسی در رسانه های منتشر شده تاکید کرد: دقت در محتوای این مصاحبه‌ها نشان می دهد که رئیس جمهور با اشراف و تسلط کافی نسبت به موضوعات در حوزه های مختلف سیاسی،‌اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مسائل جهانی ورود دارد و نسبت به مسائل داخلی کشور آگاهی دارد.

میرتاج‌الدینی اضافه کرد: حضور آقای رئیسی در نیویورک این امکان را فراهم می آورد که با مسلمانان آمریکا که از نژادهای مختلف هستند و نسبت به سیاست‌ سلطه جویانه ایالات متحده ناراضی‌اند ارتباط خوب برقرار شود.

نماینده تبریز حضور رئیس جمهور در نشست‌های خبری را زمنیه برای شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: رسانه‌های خبری با توجه به اینکه تحت تسلط غرب هستند تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی براه انداختند و رئیس جمهور با استفاده از این فرصت می ‌تواند از حقانیت ملت ایران دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها