یک کارشناس مسائل سیاسی:

فرصت استفاده از ظرفیت‌های ایرانیان مقیم آمریکا در سفر رئیس‌جمهور به نیویورک

معاون رئیس‌جمهور پیشین کشورمان معتقد است که ابراهیم رئیسی در سفر به نیویورک یک‌تنه در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب خواهد ایستاد.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۷۰

لطف الله فروزنده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره استفاده از فرصت برگزاری اجلاسیه عمومی سازمان ملل برای دفاع از حقانیت ایران خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه ای غرب طی چهار دهه گذشته تلاش کرد تا چهره نامطلوبی از ایران نشان دهد و وضعیت آشفته‌ای را برای کشور توصیف کند. از این رو حضور رئیس جمهور در نیویورک  با توجه به تربیون‌هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد این فرصت را فراهم می کند تا واقعیت‌های جمهوری اسلامی بیان شود.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور با توجه به این موقعیت می تواند از سیاست مسالمت آمیز ایران و تلاش کشورمان برای ایجاد صلح و امنیت در عرصه منطقه‌ای و رویکردهای جمهوری اسلامی برای دفاع از حقوق مستضعفین بگوید و همچنین گزارشی مشروح درباره مقاومت ملت در برابر زورگویی‌های سلطه گران و کوشش مردم و مسئولان برای ادامه مسیر پیشرفت کشور ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ایرانیان مقیم آمریکا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند گفت: طبعا یکی از برنامه های رئیس جمهور حضور در بین  این گروه از هموطنان خارج از کشور است و این دیدارهای چهره به چهره می تواند باعث انس و الفت بیشتر شود و آقای رئیس جمهور می تواند ضمن تشریح شرایط داخلی ایران از ایرانیان مقیم آمریکا و دیگر نخبگان اقتصادی برای سرمایه گذاری دعوت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها