چطور در سفرمارکت ویلا و اقامتگاه رزرو کنیم؟

اگر دوست دارید در سفر بعدی خود به یک ویلای جنگلی در طبیعت زیبای شمال بروید یا در یکی از خانه‌های بوم‌گردی و اصیل شهری که قصد سفر به آن را دارید اقامت کنید یا دوست دارید در هتل‌های سنتی که قدمت آن‌ها به چند ده سال پیش می‌رسد، بمانید و از معماری زیبا و محوطه‌ی جذاب آن لذت ببرید، کافی است که وارد وب‌سایت سفرمارکت شوید یا اپلیکیشن آن را بر روی گوشی خود نصب کنید تا با لیستی از انواع اقامتگاه‌ها و ویلاهای مختلف آشنا شوید و بر اساس علاقه، نیاز و سلیقه‌تان، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۹۷

در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن ویلا و اقامتگاه‌های مورد نیاز خود را از سفرمارکت خریداری کنید.

 

انواع اقامتگاه‌هایی که می‌توان از سایت سفرمارکت رزرو کرد؟

در لینک https://safarmarket.com/stays می‌توانید انواعی از اقامتگاه‌های مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت، خدمات و امکانات هرکدام از آن‌ها، مناسب‌ترین را براساس علاقه و بودجه خود رزرو کنید.

درادامه انواع اقامتگاه‌هایی که می‌توان از سفرمارکت رزرو کرد را مشاهده می‌کنید:

  • آپارتمان
  • خانه
  • هتل سنتی
  • اقامتگاه بوم‌گردی
  • سوئیت
  • هتل آپارتمان
  • ویلا

 

چطور در سفرمارکت ویلا و اقامتگاه رزرو کنیم؟

چرا به‌جای هتل از انواع اقامتگاه‌های دیگر استفاده کنیم؟

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید در سفر خود تجربیات مختلفی را کسب کنید و از ماندن در هتل‌هایی با امکانات و خدمات تکراری خسته شده‌اید، قطعا امتحان کردن اقامتگاه‌های مختلف می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای شما باشد.

اگر دوست دارید با جامعه محلی مقصدی که به آن سفر می‌کنید ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید، غذای محلی بخورید و در معماری و خانه‌های سنتی آن مقصد شب را به صبح برسانید، اقامتگاه بوم‌گردی مناسب شما است.

اگر دوست دارید یک خانه دربست کرایه کنید تا فضای خصوصی بیشتری داشته باشید و رفت‌وآمد دیگر مسافران شما را اذیت نکند، قطعا اجاره ویلا شمال برای شما بهتر است.

اگر اهل طبیعت‌گردی باشید و بخواهید از مناطق بکر و دیدنی طبیعت ایران بازدید کنید؛ خیلی نمی‌توانید بر روی هتل‌های معمولی به‌عنوان اقامتگاه حساب باز کنید. چراکه در نزدیکی طبیعت و مناطق بکر یا باید چادر بزنید یا از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های سنتی و ویلاهای خصوصی آن منطقه استفاده کنید.

 

نحوه رزرو ویلا و اقامتگاه از سفرمارکت

برای انتخاب اقامتگاه مورد نیازتان از سفرمارکت ابتدا باید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا در هرکجا که هستید، تنها با اتصال به اینترنت، بتوانید خدمات مورد نیاز سفر اعم از بلیط هوایپما، بلیط قطار و اقامتگاه مورد نیازتان را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی خود، مرورگرتان را باز کنید و در آدرس بار بالای صفحه، نشانی وب‌سایت سفرمارکت را تایپ کنید. می‌توانید در موتور جستجوی گوگل عبارت سفرمارکت را تایپ کنید تا این وب‌سایت را به شما نشان دهد.

چطور در سفرمارکت ویلا و اقامتگاه رزرو کنیم؟

بعدازآن‌که وارد وب‌سایت سفرمارکت شدید، از سمت راست باید بر روی گزینه ویلا و اقامتگاه کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه باید اطلاعات اولیه خود را که شامل شهر مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافرین است، مشخص کنید و در انتها بر روی گزینه جستجوی اقامتگاه کلیک کنید.

چطور در سفرمارکت ویلا و اقامتگاه رزرو کنیم؟

وارد صفحه‌ی جدیدی می‌شوید.

 در این صفحه بخش‌های مختلفی وجود دارد. در سمت راست بخش فیلترها را مشاهده می‌کنید. یکی از مزایای رزرو انواع اقامتگاه از وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت وجود فیلترهای مختلفی است که با فعال یا غیرفعال کردن هر کدام از آن‌ها می‌توانید بر روی نتایج جستجو تغییر ایجاد کنید و در کمترین زمان ممکن، مناسب‌ترین اقامتگاه را براساس بودجه، علاقه و سلیقه‌تان انتخاب کنید. فیلترهای این بخش شامل نوع اقامتگاه، تعداد اتاق، بازه‌ی قیمت، صدور آنی، نفرات اضافه و فروشندگان تور است. با انتخاب گزینه‌های مربوط به هر کدام از این فیلترها می‌توانید هرچه سریع‌تر اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب کنید.

در وسط صفحه لیستی از اقامتگاه‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. در بالای این لیست، ۳ گزینه‌ که شامل قیمت، تخفیف و تعداد اتاق است را مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر گزینه می‌توانید لیست اقامتگاه‌های این صفحه را مرتب کنید. به‌طور مثال با کلیک بر روی گزینه قیمت می‌توانید لیست اقامتگاه‌ها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین مرتب کنید تا در کمترین زمان ممکن ارزان‌ترین اقامتگاه مورد علاقه تان را پیدا کنید.

این لیست به شما کمک می‌کند تا بتوانید قیمت اقامتگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و خدمات و امکاناتشان را بسنجید.

بعد از آنکه اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کردید، بر روی گزینه مشاهده و رزرو کلیک کنید تا صفحه جدیدی به شما نمایش داده شود.

در باکس جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید عکس‌های مربوط به اقامتگاه، توضیحات مختصری از اقامتگاه، شرایط کنسلی، امکانات اقامتگاه و موقعیت مکانی اقامتگاه را بر روی نقشه مشاهده کنید. اگر این اقامتگاه را مناسب یافتید، می‌توانید بر روی گزینه مشاهده و خرید کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه وارد وب‌سایت دیگری می‌شوید. از آن وب‌سایت می‌توانید مراحل رزرو را کامل کنید.

با رزرو ویلا و اقامتگاه از سایت سفرمارکت، همه چیز را به موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت می‌سپارید تا در کمترین زمان ممکن، ارزان ترین و بهترین ویلا و اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها