رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه:

اجرای طرح تاکسی رایگان ویژه زائران اربعین حسینی

رییس پلیس راه استان:

افزایش 25 درصدی ترافیک کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار/ 27 تا 29 شهریور"موج بازگشت" به اوج می‌رسد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش 25 درصدی ترافیک محورهای استان در مسیر بازگشت زوار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۹۴

جام سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به شروع موج بازگشت زوار اربعین گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای برگشت زوار نسبت به روزهای عادی سال 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در این محورها پرحجم، اما روان است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تردد در محورهای استان مربوط به محور سرآبله-حمیل-اسلام آبادغرب و نیز محورهای برگشت از شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب است.

دستغیب با اشاره به خلوت شدن مسیر رفت زوار گفت: در حال حاضر ترافیک در این مسیرها نسبت به روزهای عادی سال حدود پنج درصد افزایش دارد، هرچند پیش بینی می شود فردا و پس فردا (22 و 23 شهریور) مجددا شاهد شلوغی محورهای رفت زوار به سمت مرزها باشیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از اوج گیری موج بازگشت زوار در روزهای 27 تا 29 شهریور خبر داد و افزود: با توجه به این مسئله از تمام زوار درخواست داریم سفر خود را کوتاه کرده و هر چه سریعتر به کشور برگردند که به موج اصلی برگشت برخورد نکنند.

دستغیب با اشاره به خستگی زوار در موج بازگشت، گفت: بیشترین نگرانی ما در این زمینه بحث رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است که می تواند موجب افزایش حوادث، بویژه واژگونی خودرو شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در همین راستا از تمام رانندگان تقاضا داریم به طور جد از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کرده و حتما در موکب های بین راه استراحت کنند.

وی افزود: نیاز است افراد حتما بعد از هر دو ساعت رانندگی مدتی را استراحت کرده و آب یا خوراکی مصرف کنند تا دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

دستغیب گفت: همچنین از تمام رانندگان درخواست داریم از هرگونه عجله وشتاب برای برگشت به مقصد خود اجتناب کنند و حتما سفر را زمان بندی کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها