خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب ، مزایای بسیار زیادی برای مشتریان خواهد داشت که مهمترین آنها ، کاهش هزینه ها است.
خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب ، مزایای بسیار زیادی برای مشتریان خواهد داشت که مهمترین آنها ، کاهش هزینه ها است.
کد خبر: ۱۳۷۹۱۹۸

فیبر سفید یا یونولیت چیست و چه کاربردی دارد ؟

فیبرسفید یا یونولیت ، ماده ای سبک بوده که کاربردهای زیادی برای عایق بندی ، بسته بندی و سبک سازی سازه ها دارد. این مواد به صورت سفید رنگ بوده و ظاهری ساده دارد. این ماده طی پروسه ی پتروشیمی حاصل شده که ویژگی های جالبی دارد.

یونولیت در واقع یک نوع ترموپلاستیک جامد در شرایط دمایی اتاق بوده که در درجه حرارت های بالاتر آب می شود و به منظور کارایی های دیگر ، دوباره امکان تغییر حالت آن به وضعیت جامد وجود دارد.

یونولیت دارای خاصیت مختلفی است که موجب شده مصارف گوناگونی داشته باشد. صنایع مختلف از یونولیت ها ، استفاده های زیادی می کنند. یونولیت می تواند هزینه های آنها را به طور چشمگیری کاهش دهد.

انواع یونولیت ها کدامند ؟

خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب باید با توجه به کارایی موردنظر شما باشد. یونولیت ها را در مدل های مختلفی طراحی و تولید می کنند که شامل :

یونولیت فشرده : این یونولیت ها دارای چگالی زیادی بوده و کمی سنگین می باشند. یونولیت های فشرده را در صنعت خودرو ، ساخت و ساز ، ساخت مجسمه و ... مورد استفاده قرار می دهند.

یونولیت سقفی : این نوع یونولیت در مقایسه با یونولیت های فشرده ، چگالی کمتری دارد. یونولیت سقفی را درون سقف به عنوان قالب بتن مورد استفاده قرار می دهند.

یونولیت های دیواری : این یونولیت ها در دیوارهای مختلفی به منظور عایق بندی و جداسازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این یونولیت ها را می توان به عنوان دیوارهای پیش ساخته به کار برد.

ویژگی های یونولیت ها چیست ؟

قبل از خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب ، باید با ویژگی های آنها آشنا باشید. هرچند که یونولیت ها در انواع مختلفی ساخته می شوند ، اما ویژگی های اصلی آنها مشترک است. برخی از ویژگی های یونولیت ها موارد زیر هستند :

  • انواع یونولیت ها ، سبک بوده و وزن کمی دارند. این ویژگی ، اصلی ترین ویژگی یونولیت است که موجب استفاده از این محصول در صنایع گوناگون شده است.
  • یونولیت ها به دلیل ساختار خود بسیار مقاوم هستند. شاید با دیدن یونولیت ها تصور نکنید که این بلوک های سفید رنگ و بسیار نرم تا این اندازه مقاوم و پایدار باشند.
  • انواع یونولیت ها شامل یونولیت ورقه ای ، سقفی و ... به صورت عایق عمل نموده و آلودگی های صوتی را از خود عبور نمی دهند. همچنین یونولیت ها ، عایق انرژی هستند.
  • پس از خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب ، می توانید آنها را به سادگی جابه جا کنید. زیرا یونولیت ها سبک هستند.
  • یونولیت ها می توانند بازیافت شوند و دوباره به چرخه ی تولید بازگردند.
  • استفاده از یونولیت ها موجب کاهش نیاز به مصالح ساختمانی و کاهش هزینه ها می شود.
  • یونولیت ها طول عمر زیادی دارند. زیرا آنها بسیار با دوام هستند.
  • نصب یونولیت ها آسان بوده و استفاده از یونولیت در صنعت ساختمان موجب پیشرفت سریعتر روند ساخت و ساز می شود.

نقاط قوت و نقاط ضعف یونولیت ها چیست ؟

از نقاط قوت یونولیت ها می توان به عایق بودن ، چند منظوره استفاده کردن از آن ، سبک بودن ، ضد ضربه بودن ، قابل حمل بودن ، تنوع مدل های آن و ... اشاره نمود.

قبل از خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب درباره نقاط ضعف آنها هم ، اطلاع داشته باشید. از نقاط ضعف یونولیت ها می توان به حلال نبودن در مقابل حلال های آلی ، عدم استفاده از آنها در ترکیباتی با فویل های MPVC ، قابل اشتعال بودن آنها در صورت ترکیب با رنگ های روغنی و ... اشاره نمود.

خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب

یونولیت بهتر است یا بلوک ؟

یونولیت ها با توجه به وزن سبکی که دارند می توانند در بخش های مختلف یک ساختمان به کار روند. لذا بهتر است در ساخت و سازهای بزرگ از یونولیت ها استفاده نمود. برخی از مهندسان و کارشناسان ، اظهارنظرهایی درباره مقاومت پایین یونولیت در مقابل آتش می کنند که چندان صحیح نیست.

این نکته مهم را قبل از خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب درنظر داشته باشید که اگر پروسه ی نصب یونولیت ها به درستی و مبتنی بر اصول مهندسی پیاده سازی شود ، هیچگونه مشکلی در این رابطه بوجود نخواهد آمد.

با توجه به اینکه یونولیت ها ارزان تر از بلوک های سفالی و سیمانی هستند ، انتخاب بهتری هستند. استفاده از یونولیت کرومیت ، یونولیت ورقه ای و سایر یونولیت ها برای ساخت و ساز می تواند دغدغه های مالی شما را کاهش دهد.

قطعاً متوجه شده اید که میان یونولیت و بلوک های سفالی و سیمانی باید کدامیک را انتخاب کنید. می توانید در این زمینه با کارشناسان مشورت نموده و نظرات آنها را جویا شوید.

نکات مهم قبل از خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب چیست ؟

اولین نکته مهم ، خرید یونولیت از یک تولیدکننده خوش نام و متخصص در این زمینه است که در انتهای مطلب به معرفی یکی از آنها می پردازیم.

با توجه به کاربرد موردنظر خود باید به ابعاد و دانسیته یونولیت توجه داشته باشید. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید ، حتماً با کارشناسان مشورت کنید.

از خرید یونولیت های بی کیفیت که مرغوبیتی نداشته ، خودداری نموده و فریب قیمت های پایین این محصولات را نخورید و پول خود را هدر ندهید.

خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب

آفر فوم

امروزه یونولیت ها را از پرکاربردترین مواد در صنایع گوناگون می دانند که موجب ایجاد انقلابی عظیم در حوزه ی ساخت و ساز شده است. یونولیت ها برای ساختمان سازی ، خودروسازی ، بسته بندی تجهیزات برقی ، پارتیشن بندی فضاها ، عایق بندی محیط های مختلف و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی می توان امکان برخورداری از مزایای استفاده از یونولیت ها را تجربه نمود که به خرید مرغوب ترین یونولیت اقدام نمود. مرغوب ترین یونولیت های جدید را از مجموعه آفر فوم خریداری نمایید. طراحی و ساخت انواع یونولیت های تولیدی آفر فوم بر پایه ی استانداردهای بین المللی این حوزه ، صورت گرفته است تا محصولی باکیفیت به دست مشتریان گرامی برسد. آفر فوم ، بهترین گزینه برای خرید انواع یونولیت با قیمت مناسب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها