وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

صدور احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان حداقل‌ بگیر و سایر سطوح در سال جاری گفت: افزایش ۵۷.۴ درصدی برای حداقل‌بگیران بود و ۳۸ درصدی بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح؛ که این افزایش، بی‌سابقه بوده است.

موسوی افزود: در شهریور احکام بازنشستگان سایر سطوح صادر و پرداخت حقوق این افراد نیز بر اساس احکام جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان می‌توانند طی چند روز آینده احکام خود را در سیستم الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی مشاهده کنند و معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد.

موسوس تاکید کرد: برای پرداخت معوقات باید زمینه‌هایی فراهم شود و در ارتباط با مباحث مالی این مابه‌التفاوت، جلساتی را با کانون بازنشستگان برگزار کرده‌ایم و این جزو تعهداتمان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید زمانی برای پرداخت معوقات و مابه‌التفاوت افزایش ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح اعلام کنید، گفت: تلاش می‌کنیم از این سهامی که از دولت می‌گیریم آن را تبدیل به نقدینگی کنیم و پرداخت کنیم البته مدل‌هایی را نیز طراحی می‌کنیم و بازنشستگان نگران نباشند و ما تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت این شرایط فراهم شود که پرداخت معوقات را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به خدمات ارائه شده به زوج‌ های نابارور اشاره و تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در دولت سیزدهم در خصوص تحت پوشش قرار دادن خدمات به زوجین نابارور وارد شده است. بیش از ۳ میلیون زوج نابارور در کشور داریم و خدمات این افراد بسیار گران‌قیمت بود و پرهزینه است.

وی گفت: به تمام کسانی که به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند و پرونده تشکیل بدهند و تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند این خدمات ارائه خواهد شد. تاکنون به ۹ هزار زوج نابارور خدمت‌رسانی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها