وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

صدور احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی صادر می‌شود و دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده است و برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۲۹

به گزارش جام‌جم آنلاین، سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان عنوان کرد: قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ شد و طبق آن، احکام بازنشستگان را در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی صادر خواهیم کرد.

وی افزود: دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده و برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد، چون گفته شده از محل فروش سهام شرکت‌ها این منابع تأمین شود و به محض اینکه منابع بیاید، پرداخت انجام می‌شود.

وزیر کار بیان کرد: دستور آقای مخبر این بود تأمین منابع با قید فوریت تامین شود؛ امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم، طبق قانون و مصوبه دولت علی‌الحساب منابع تامین و پرداخت شده و احکام را صادر می‌شود و معادل احکام، پرداخت‌ها انجام خواهد گرفت. آنها که کمتر گرفته‌اند اصلاح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها