نشست خبری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان:

با هنر احساس تولید کنیم

علیرضا عسگری‌زاده رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در ابتدا گفت: اصل حرکت برای انقلاب اسلامی زمانی متصور است که با هنر بتوانیم این مسیر را تبیین کنیم و روبه جلو پیش برویم، احساس تولید بکنیم چرا که بیش‌ترین نقش هنر در تولید احساس امیدواری و نگاه به آینده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۹۸

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

عسگری زاده اظهار داشت: فلسفه تشکیل بسیج هنرمندان در چند موضوع شامل شبکه سازی هنرمندان انقلاب اسلامی، مرجعیت در شناسایی و پرورش هنرمندان تراز انقلاب اسلامی و سوم تحقق شعار هر بسیجی حداقل یک هنر است.

وی تصریح کرد: جشنواره بسیج هنرمندان همانند طی کردن مسیری است که در مواقعی نیاز به ایجاد شور و شعف در بین افرادی است که در حال طی کردن این مسیر هستند.

برنامه اصلی ما در بسیج هنرمندان موضوع چرخه های هنری است. یکسری چرخه های فرایند محور در دستور کار وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در ادامه گفت: جشنواره عکس در دوره پنجم و جشنواره تئاتر سیزدهمین دوره خودش را سپری می‌کند و امیدواریم تا اواخر پاییز امسال به نتیجه برسد.

عسگری‌زاده در  پایان گفت: ما در این جشنواره به دنبال این هستیم که یک رویداد مستمر را در استان رقم بزنیم و جشنواره‌ پایان کار ما نیست بلکه در مسیر چرخه‌ هنری ما قرار دارد که شامل بعد مهارتی، اندیشه‌ای، رسانه، نقش‌آفرینی و تشکیلاتی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها