۴مرد بر اثر غرق‌شدگی جان باختند

رودخانه قاتل

خفگی در آب، جان ۲دختر را گرفت

گودال مرگ

با این‌که طغیان شدید رودخانه سرباز در سیستان‌وبلوچستان تلفاتی نداشت و جان هیچ‌کس را نگرفت، ولی در بشاگرد استان هرمزگان، یک گودال آب حادثه آفرید و دو دختر ۱۳ و ۱۴ساله اهل روستای پوسمن بخش گوهران بشاگرد در آن غرق شدند. حادثه‌ای که بعدازظهر روز دوشنبه سوم خرداد در حوالی یک سد رخ داد و دو خانواده را عزادار کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳۰
نویسنده لیلا حسین زاده - گروه حوادث

فاطمه احمدی‌ نسب و زینب چمل‌ پور، دو دختری هستند که در گودال زیر سد در روستای پوسمن غرق شدند. فاطمه ۱۳سالش بود و زینب هم ۱۴ساله و با هم قوم‌ وخویش بودند.

محمود احمدی‌نسب، پدر فاطمه با این‌که داغدار دخترش است، از حادثه بعدازظهر روز دوشنبه برای جام‌جم توضیح می‌دهد: «دیروز فاطمه و زینب و چند نفر دیگر از بچه‌ها برای گردش، تفریح و لذت‌بردن از مناظر اطراف با هم از خانه بیرون رفتند. البته بچه‌های ما هیچ‌وقت از این کارها نمی‌کردند و نمی‌دانم چه شد که تصمیم گرفتند با بچه‌های روستا بیرون بروند که این اتفاق رخ داد. دخترها در مسیر خود به سدی رسیدند که به دلیل سرازیر شدن آب از آن بالا، زیرش یک گودال ۴-۳متری درست شده و پر از آب بود. با این‌که در خانه حمام داریم اما چون آب گودال خیلی تمیز و شفاف بود، دخترها تصمیم گرفتند در آب حمام کنند که ناگهان پایشان سر خورد و درون گودال افتادند. ‎‌بچه‌های دیگر که همراه‌شان بودند، ترسیدند به آنها کمک کنند. ساعت ۳ بعدازظهر بود که دخترها داخل گودال افتادند و بچه‌هایی که همراه‌شان بودند ساعت ۴ موضوع ر ا به ما خبر دادند که خیلی دیر شده بود.» پدر پس از اطلاع از ماجرا، به‌سرعت خودش را به محل حادثه رساند. یک ساعت از سقوط بچه‌ها به گودال عمیق آب گذشته و زمان طلایی برای بیرون کشیدن آنها ازدست رفته‌بود. بااین‌حال پدر، هر دو دختر را از آب خارج کرد اما هیچ‌کدام دیگر جانی در بدن نداشتند.

دهیار روستای پوسمن هم درباره این حادثه به جام‌جم گفت: «اولین بار است که چنین حادثه‌ای در روستایمان رخ می‌دهد و پیش از این سابقه نداشت. با این‌که در این محل، تابلوی «شنا ممنوع» وجود دارد اما متاسفانه هر دو کودک پس از ورود به آن غرق شدند.»

درحالی‌که در فضای مجازی خبر غرق‌شدن این دو دختر در سیلاب منتشر شده بود، محسن ذاکری، بخشدار گوهران بشاگرد استان هرمزگان نسبت به این خبر واکنش نشان داد و در تشریح این حادثه گفت: «در این مکان نه بارندگی وجود داشت و نه سیلابی رخ داده بود، بلکه هر دو کودک بر اثر بی‌احتیاطی در این گودال آب افتادند اما نتوانستند خود را نجات دهند و در اثر غرق‌شدگی جان‌باختند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها