معاون بنیاد مسکن بوشهر اعلام کرد؛

صدور 1500 جلد سند املاک مسکونی روستایی

استاندار یزد در آئین آغاز عملیات اجرایی ٣١ هزار و ٩٨٠ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان یزد،

پیگیر کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن هستیم/ در راستای رفع موانع و تسریع در اجرا، پروژه ها را به صورت روزانه پیگیری می کنم

یزد - استاندار یزد از پیگیری های جدی استان جهت کاهش سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و گفت: در راستای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه های این حوزه، شخصا پروژه ها را به صورت روزانه پیگیری می کنم.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۳۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، مهران فاطمی در آئین آغاز عملیات اجرایی ٣١٩٨٠ واحد طرح نهضت ملی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه استان یزد به پروژه  نهضت ملی مسکن به عنوان یک ابرپروژه عمرانی در استان، اظهارداشت: تعداد ۱۰۸ هزار ۷۶۱ نفر  در ۶ فاز و در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۶ هزار و ۱۵۵ نفر حائز شرایط اولیه شناخته شدند و از این تعداد ۴۲ هزار ۸۷۵ متقاضی در جریان  پالایش های صورت انجام شده تایید نهایی شدند.

وی با اشاره به آغاز ساخت بیش از ۶ هزار مسکن در گذشته افزود: در حال حاضر تعداد کل متقاضیان استان ۳۶ هزار و ۲۱۹ نفر است که امروز عملیات اجرایی ۳۱ هزار و ۹۸۰  واحد در ۲۰ شهر با مساحتی حدود هزار و ۲۴ هکتار آغاز شد.

فاطمی تصریح کرد: از این ۳۱ هزار ۹۸۰ واحد؛ ۲۵۰۰ واحد مسکن کارگری، ۲۰۰ واحد مسکن محرومین، ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی، ۹۸۰ واحد ویلایی و مابقی آپارتمانی است.

استاندار از عزم جدی استان جهت ساخت پروژهای نهصت ملی مسکن استان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن خبرداد و گفت: مسائل مربوط به پروژه های این حوزه به صورت روزانه و هفتگی پیگیری، موانع موجود احصا و تصمیمات لازم  اتخاذ می شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به اهتمام جدی دولت برای کاهش فشار بر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از طرق مختلف، اشاره و خاطرنشان ساخت: با توجه به رایزنی های انجام شده با بانک ها و در راستای سرعت بخشی به روند اجرای طرح ها، مقرر گردید 30 درصد اولیه ساخت واحدها با استفاده از تسهیلات بانکی انجام شود و در ادامه آورده های مردم به آن اضافه شود.

وی همچنین نوید پیگیری اجرای طرح ابتکاری استان یزد جهت ارائه تسهیلات و گشایش هایی به منظور کاهش سهم آورده های مردمی؛ از محل تهاتر زمین، را داد.

ساخت 2500واحد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)هم در این مراسم اظهارداشت : 2500 واحد مسکونی این طرح توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در یزد ساخته می شود.

  محمدپناه افزود : عملیات ساخت تعدا ۲۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن یزد در زمینی موسوم به زمین ماهکار به مساحت ۲۷ هکتار به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صورت خواهد پذیرفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها