ارتباط شرکت‌های تولیدی گروه شوینده با مشتریان زیر ذره‌بین هلدینگ بیدسیم

طی جلسه‌ای که در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ با حضور مسئولین واحد‌های برندینگ، صادرات، فروش، بازاریابی، فاوا و روابط عمومی شرکت‌های گروه شوینده در سالن اجتماعات جهش تولید هلدینگ بیدسیم برگزار شد، عملکرد و وضعیت کنونی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های زیرمجموعۀ این هلدینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۱۱

به گزارش نبض بازار، به نقل از روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم) در این جلسه، معاون بازاریابی و برندینگ بیدسیم با حائز اهمیت شمردن امر ارتباط دائم و مؤثر با مشتریان خرد و کلان، سامانۀ مدیریت اربتاط با مشتری را یکی از زنجیره‌های تاثیرگذار در ارزش شرکت‌ها دانست و بررسی به‌روزرسانی و پایش مداوم و مستمر آن را ضرورتی غیرقابل اغماض توصیف کرد.

در ادامۀ جلسه، شرکت‌های تابعه به ضمن گزارش اهم فعالیت‌ها و معرفی امکانات و بستر‌ها موجود در واحد امور مشتریان، به تشریح مشکلات و ضعف‌ها و نیازمندی‌های این واحد و ارائۀ پیشنهاد‌ها برای بهبود و ارتقای وضعیت موجود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با حمایت، سیاست‌گذاری و نظارت هلدینگ در این حوزه، اقدامات و کنش‌های آتی در راستای آسان‌سازی و افزایش ضریب تأثیر ارتباط مستقیم مشتریان داخلی و صادراتی با شرکت‌های تولیدی مجموعه برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد شرکت‌های زیرمجموعه گزارش‌های مستمر ماهیانه از فعالیت واحد ارتباط با مشتریان به شرکت بیدسیم ارائه کنند و جلسات فصلی برای بررسی و ارزیابی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها