بازیافت تجهیزات سیستم پشتیبان برق، یک عمل مهم است ...

سیستم های یو پی اسی را که در حال تعویض آن ها هستید به سطل زباله پرتاب نکنید. آنها را بازیافت کنید!
کد خبر: ۱۳۷۳۰۶۹

سازمان ملل تخمین می زند که در سال 2016، 44.7 میلیون تن زباله الکترونیکی تولید شد و تنها 20 درصد آن بازیافت شد.

کارشناسان سازمان ملل پیش بینی می کنند که زباله های الکترونیکی تا سال 2021 17 درصد افزایش یابد و به 52.2 میلیون تن برسد. مهم است که اقدام و دفع زباله های الکترونیکی را به درستی انجام دهیم.

ما می دانیم که باتری 42 آمپر یو پی اس صبا VRLA حاوی دو ماده سمی و سمی است. آنها دقیقاً در نام سرب و اسید (سولفوریک) فهرست شده اند. این به تنهایی باید اهمیت بازیافت آنها را به شما نشان دهد.

در میان سایر مواد خطرناک، دستگاه های الکترونیکی می توانند حاوی جیوه و کادمیوم نیز باشند که باید به درستی بازیافت یا دور ریخته شوند. علاوه بر این، سرب باید استخراج شود که مجموعه ای از پیامدهای زیانبار زیست محیطی خود را به همراه دارد.

باتری های سرب اسیدی مثل باتری 28 آمپر یو پی اس صبا داخل یو پی اس شما ، در هر جای دنیا که باشید از محل دفن زباله و زباله سوز به دور هستند زیرا بسیار سمی هستند. قرار گرفتن در معرض اجزای داخل می تواند باعث مشکلات سلامتی در انسان و حیوانات شود و در صورت نشت محتویات آب، باعث مسمومیت منابع آب می شود.

باتری 42 آمپر یو پی اس صبا حاوی صفحات سربی است که در محلول اسید و آب در داخل ظرف پلاستیکی آن غوطه ور می شود. با گذشت زمان، صفحات فرسوده شده و اسید رقیق می شود و باعث می شود باتری از کار بیفتد و معمولاً هر 2 تا 5 سال یکبار تعویض شود.

سیستم‌های UPS لیتیوم یون ما ضایعات الکترونیکی را کاهش می‌دهند زیرا انتظار می‌رود باتری‌های ما 15 سال یا بیشتر دوام بیاورند . ما حتی یک ضمانت تعویض 10 ساله بدون نگرانی در صورت خرابی دستگاه شما ارائه می دهیم. واحد قدیمی را به ما بازگردانید، ما آن را بازیافت می کنیم و جایگزینی برای شما ارسال می کنیم.

گزارش ها نشان می دهد که حدود 90 درصد تمام باتری های اسید سرب مثل باتری 28 آمپر یو پی اس صبا بازیافت می شوند. بازیابی باتری ها را به قطعاتی به اندازه نیکل خرد می کنند و پوشش پلاستیکی را از اجزای داخلی جدا می کنند. پلاستیک برای تولید محصولات پلاستیکی جدید جمع آوری و دوباره پردازش می شود. سرب و سایر فلزات اغلب برای استفاده مجدد در تولید کنندگان باتری و سایر صنایع توزیع می شوند. یک باتری 42 آمپر یو پی اس صبا سرب اسیدی معمولی حاوی 60 تا 80 درصد سرب و پلاستیک بازیافتی است.

کجا می توانم یک باتری سرب اسیدی قدیمی را برای بازیافت ببرم؟

از آنجایی که باتری های سرب اسیدی بسیار خطرناک هستند، کلان شهر ها رساندن آنها را به بازیافت ها آسان کرده اند. یک فروشگاه خودرو که باتری خودرو می فروشد ممکن است باتری 28 آمپر یو پی اس صبا VRLA را نیز برای بازیافت بپذیرد.

همچنین، بسیاری از شهرستان ها، شهرها و شهرستان ها از روزهای جمع آوری لوازم الکترونیکی حمایت می کنند. برای روزهای جمع آوری و مکان با شهرداری خود تماس بگیرید.

ما به شما توصیه می کنیم هنگام دور انداختن هر وسیله الکترونیکی " سبز" باشید . با بازیافت یا استفاده مجدد از وسایل الکترونیکی، آنها را به میلیون ها تن زباله الکترونیکی که سالانه محل های دفن زباله جهان را پر می کند، اضافه نکنید.

بیشتر باتری‌های مورد استفاده در سیستم‌های UPS مثل باتری 28 آمپر یو پی اس صبا باتری سرب اسیدی هستند، همان فناوری که در باتری خودرو استفاده می‌شود، بنابراین بیشتر چیزهایی که در مورد آن‌ها شنیده‌اید در اینجا اعمال می‌شود. باتری ها مهر و موم شده اند و تا زمانی که این مهر و موم دست نخورده باقی بماند، خطر قرار گرفتن در معرض اسید سولفوریک داخل آن حداقل است. با این حال، اگر آن را به روش اصولی دفع و بازیافت نکنید، می تواند دردسر ساز باشد.

حتی اگر اسید مشکلی نداشته باشد، نمی خواهید باتری را فقط در جریان زباله های شهری محلی بریزید. سرب یک سم قوی است که هم اثرات فوری و هم مزمن دارد، بنابراین باید به درستی دفع شود. این همچنین در مورد کادمیوم، یکی از اجزای جایگزین اصلی باتری های سرب اسید، نیکل کادمیوم، صادق است. بنابراین، مهم نیست که چه نوع یو پی اس دارید، محتویات باتری آن سمی است. سعی کنید از برخورد با آن خودداری کنید و فقط آن را در سطل زباله نیندازید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها