مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد:

شیوه‌های مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح "نذر من از قربان تا غدیر"

با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک قربان و غدیر خم، پویشی تحت عنوان "نذر من از قربان تا غدیر" برای تأمین گوشت موردنیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمد شجاعان، بابیان اینکه مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های این نهاد آماده دریافت نذر قربانی مردم خیراندیش استان هستند اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک قربان و غدیر خم، برنامه‌ای برای تأمین گوشت موردنیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران یزدی در قالب پویش مردمی " نذر من  از قربان تاغدیر " اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه "قربانی‌مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم"، افزود:مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌‌گیری کد دستوری#035*8877* از طریق تلفن همراه و همچنین با شماره کارت 6037998136777777 در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: باهم افزایی ادارات، بانک‌ها، اصناف، صنایع و مراکز گوناگون امیدواریم شاهد مشارکت آن‌ها در قالب طرح‌های مختلف مردمی جهت تامین گوشت قربانی و اهدا به نیازمندان به خصوص سالمندان و ایتام  باشیم .

وی افزود: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

شجاعان گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir  و تلفن 1811 آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است.

انتهای پیام

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها