رئیس شورای شهر خرم آباد:

پیمانکار برج های دوقلو توان ادمه کار راندارد/نیازورود سازمان بازرسی به این پروژه

خرم آباد-جام جم آنلاین-رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: حق شهر خرم آباد در سهم ارزش افزوده شهرداری ها ضایع شده و فقط مبلغ ناچیزی به شهرداری خرم آباد تعلق گرفته است
خرم آباد-جام جم آنلاین-رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: حق شهر خرم آباد در سهم ارزش افزوده شهرداری ها ضایع شده و فقط مبلغ ناچیزی به شهرداری خرم آباد تعلق گرفته است
کد خبر: ۱۳۷۲۰۶۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان  رضا بیرانوند گفت: در سهم ارزش افزوده شهرداری ها به خرم‌آباد ظلم شده و فقط مبلغ کمی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد تعلق می گیرد، در حالی که این مبلغ برای شهر یزد حدود 42 میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: در 10 ماهه فعالیت شورای شهر دوره ششم نظارت بر دارایی مردم به خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: هتل شهرداری خرم آباد که وابسته به شهرداری است  از ابتدای دوره ششم قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود که با نظارت شورای جدید این کار صورت نگرفت و در حال حاضر یکی از پردرآمدترین قسمت ها برای شهرداری است.

وی اظهارکرد: شفاف سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و یکسان سازی حقوق کارمندان در دستور کار قرار گرفته که در سال جاری توانسته ایم یک تعادل خوب بین تمام نیروها برقرار شود.

بیرانوند خاطرنشان کرد: برای سال جاری حدود 400 میلیارد تومان بودجه شهرداری است که 200 میلیارد تومان آن برای حقوق کارکنان می باشد و فقط 200 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده که مبلغ ناچیزی است و شهرداری تنها برای پیشرفت شهر نمی تواند کاری انجام دهد که نیازمند همکاری سایر ادارات در این زمینه است.

رئیس شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: برون سپاری شهرداری خرم آباد به خوبی صورت گرفته اما باید نظارت بیشتری به خصوص در بحث تنظیف و فضای سبز انجام شود.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در سطح شهر خرم‌آباد ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام یکی از مطالبات به حق مردم است و دو پروژه برج های دوقلو و شهربازی کیو اخیراً با پیمانکاران آنها جلسات برگزار شده که شهربازی کیو با توجه به عدم تعهدات پیمانکار  تعیین تکلیف شد و برج های دوقلو هم پیمانکاران اعلام کرده که توان ادامه کار ندارد و نیازمند ورود سازمان بازرسی به این پروژه می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها