مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی البرز

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد شهرک گلخانه‌ای در البرز

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی البرز می گوید ۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای البرز اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۷۱۸۶۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

آقای میرزایی گفت: تاکنون برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای البرز ۲۲ میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی البرز افزود: سرمایه گذاری دولتی در بخش ایجاد زیرساخت‌های این شهرک گلخانه انجام می‌شود، ولی ساخت سازه‌ها فقط توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود و ایجاد سازه هر گلخانه بین ۳.۵ تا ۶ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار هزینه در بردارد.

ا‌و گفت: همچنین از محل سفر ۱۸ فروردین ماه سال جاری رئیس جمهور به البرز ۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های باقی مانده این شهرک شامل آسفالت فاضلاب و فضای سبز اختصاص پیداکرد.

میرزایی تصریح کرد: در بخش خصوصی نیز برای چهار واحد گلخانه‌ای در سطح ۱۰۰ هکتار حدود ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب شده که در حال ساخت است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی البرز گفت: برای ساخت سازه‌های واحد‌های گلخانه‌ای از مدرنترین و به روزترین امکانات و سازه‌ها استفاده می‌شود.

او افزود: با ایجاد این شهرک‌های گلخانه‌ای با کنترل عوامل موثر بر رشد می‌توان محصولات باکیفیت‌تری تولید کرد و میزان تولید و برداشت سالیانه و در نتیجه سوددهی را به حداکثر رساند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها