مطالبه جدی امام جمعه واوان در نماز جمعه این هفته:

حل معضل قدیمی افت شدید فشار آب در واوان

مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر خبر داد:

لوله گذاری برای ارتقا کیفی آب شرب شاطره

طی اواخر مرداد ماه جاری عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه به طول ۲۸۰ متر توسط کارگاه توسعه شبکه در شهرک شاطره اسلامشهر انجام و به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۵۴

وی با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات افت فشار و کم آبی، ارتقاء کمّی و کیفی و تأمین و توزیع مطلوب آب شرب شهروندان و مشترکین محترم در شهرک شاطره، عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در این شهرک در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه انجام و به اتمام رسید.
پرویز عبدی ضمن تشریح مشخصات پروژه مذکور خاطر نشان ساخت: طی روزهای پایانی مرداد ماه سال جاری و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی، ۲۸۰ متر عملیات توسعه شبکه و لوله گذاری با استفاده از لوله های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متری توسط اکیپ کارگاه توسعه شبکه از خط اصلی اسلامشهر تا خط توزیع شهرک شاطره انجام و رسماً در مدار توزیع قرار گرفت.
مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر یاد آور شد: با اجرای این پروژه مشکل کمّی و کیفی و افت فشار آب شرب شهرک شاطره برطرف شد و با توجه به عملیات در حال انجام حفاری یک حلقه چاه در این شهرک امیدواریم با اتمام و راه اندازی چاه مذکورطی روزهای اخیر موضوع تأمین و توزیع آب شرب شهروندان محترم در شاطره به نحو مطلوبی انجام پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها