مصرف هر نفر روزانه ۲۴۰ لیتر

اسلامشهری ها پر مصرف در آب!

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب‌ غربی استان تهران گفت: سرانه مصرف آب در اسلامشهر بیش از حد مجاز است که ۲۴۰ لیتر به ازای هر نفر مصرف می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۶۰۷

سعید الکایی عصر دیروز در آیین افتتاح ساختمان اداری آب و فاضلاب شهرک امام حسین(ع) اظهار داشت: حجم مخزن ذخیره سدهای استان تهران از ۸۲۰ میلیون مترمکعب در سال گذشته به ۶۳۰ میلیون مترمکعب در سال آبی امسال کاهش یافته است و وضعیت آبی امسال مطلوب نیست‌.

در ادامه مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب‌غربی با اشاره به وجود ۳۳۰ حلقه چاه در منطقه بیان کرد: در شهرستان اسلامشهر بیش از ۲۱۷ هزار و ۵۵۸ فقره انشعاب آب وجود دارد و در روزهای عادی ۱۷۷ میلیون لیتر آب در اسلامشهر مصرف میشود که در پیک مصرف به ۲۳۰ میلیون لیتر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۸۵۰ کیلومتر شبکه توزیع آب در اسلامشهر وجود دارد گفت: سرانه مصرف آب به ازای هر نفر ۱۵۰ لیتر است که در اسلامشهر این سرانه به ۲۴۰ لیتر مصرف رسیده است و آمار بسیار بالایی را نشان می دهد که مردم باید در الگوی مصرف مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران با تاکید بر همدلی مردم برای عبور از پیک مصرف آبی سال جاری و بحران افزود: مخزن ۵ هزار مترمکعبی شهر واوان تجهیز کارگاه شد و با ۲۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

ایلکایی به بازسازی و تعمیر ۷ حلقه چاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در اسلامشهر اشاره کرد و ابراز داشت: ۸ هزار متر شبکه آب‌رسانی در اسلامشهر اصلاح و بازسازی شده است. و همچنین مخزن آب گلدسته اسلامشهر با ۴۰ میلیارد تومان تکمیل شده و خدمات رسانی آب و فاضلاب به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد و امکانات و زیرساخت‌های در حوزه آبی با تامین اعتبارات ایجاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها