کد خبر: ۱۳۷۱۴۵۸

افزایش فالوور با روش های سریع و آسان

استفاده شبکه های اجتماعی هر روز محبوبیتی بیشتری بین مردم سرتاسر جهان پیدا میکند، کاربران در پی تعامل بیشتر و همچنین دیده شدن بیشتر توسط افراد مختلف هستند. هرچه میزان فالوور ها، لایک و کامنت یه اکانت بیشتر باشد نشانه محبوبیت و پر طرفدار بودن آن شخص میباشد.

کسب تعداد فالوور بالا و حجم بالای تعامل نیاز به زمان و هزینه بسیاری دارد، اینجاست که نقش پنل فالوور به چشم می آید.

با استفاده از پنل فالوور رشد سریع، افزایش فالوور و تعامل را خواهید دید. از این طریق شما میتوانید خدمات و محصول خود را در معرض دید افراد بسیاری قرار دهید، هر چه میزان دیده شدن محصول شما بیشتر شود میتوانید امید بیشتری به فروش بیشتر داشته باشید.

پس تا به اینجا متوجه شدیم که سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام از طریق پنل فالوور اقدام به فروش و عرضه این خدمات میکنند. 

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد انواع سایت های ارائه دهنده فالوور و خدمات پنل خواهیم داد.

بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام

پنل فالوور چیست؟

همانطور که در ابتدا گفته شد همه افراد فعال در اینستاگرام علاقه دارند تا تعداد فالوور بالایی داشته باشند، همچنین پست ها و مطالب آنها توسط افراد بسیاری لایک و کامنت بگیرد. حتی این موضوع در مورد افراد مشهور نیز صادق میباشد که به جهت پرطرفدارتر نشان داد خود اقدام به خرید فالوور و دیگر موارد میکنند. مجموعه این خدمات اینستاگرام را پنل فالوور می نامند، این ابزار توسط مجموعه هایی گردآوری شده است تا به کاربران خدمات رسانی کند. تفاوت و کیفیت ها در انواع مختلف پنل ها متفاوت است، برخی مجموعه ها فقط به ارائه خدمات فیک و غیر واقعی میپردازند، استفاده از این خدمات حتی برای پیج اینستاگرام شما میتواند آسیب رسان باشد. پس بهترین راه استفاده از پنل فالوور ایرانی و واقعی  میباشد. خرید فالوور واقعی بهترین راه برای رشد سریع میباشد.

پس به این ترتیب استفاده از یک پنل فالوور با کیفیت و مناسب میتواند راه رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام را هموار تر کند. منظور از واقعی بودن یعنی فالوورهایی که فعالیت میکنند از اکانت های واقعی که فعالیت طبیعی دارند میباشد. این اکانت ها به مانند یک فرد عادی فعالیت میکنند، از پست ها بازدید میکنند، لایک پست ها را انجام میدهند. با این کار الگوریتم های اینستاگرام دیگر این اکانت ها را بعنوان اکانت مرده یا غیر فعال در نظر نخواهند گرفت.

راه های کسب درآمد از پنل فالوور

از راه های متفاوتی میتوان از پنل فالوور کسب درآمد کرد، میتوان بعنوان خدمات دهی به دیگر پیج ها فالوور و دیگر خدمات را فروخت. راه دیگری که میتوان انجام داد توسعه و رشد پیج اینستاگرام برای فروش یک محصول و یا خدمت میباشد، یعنی شما ابتدا فالوور های خود را افزایش میدهید و سپس شروع به عرضه محصول و یا خدمات مورد نظر میکنید. با اینکار محصول شما به افراد بسیاری در نقاط مختلف نشان داده خواهد شد و این مورد باعث فروش بالای محصول خواهد شد.

یکی از راه هایی که امروزه بسیار مشاهده میشود، فروش پیج اینستاگرام از این طریق میباشد. افرادی هستند که با استفاده از پنل فالوور پیج خود را توسعه می دهند و بعد از رشد اقدام به فروش پیج میکنند. راه آخر و محبوبی که امروزه بسیار پرطرفدار هم نیز است رشد پیج و استفاده از تبلیغات برای دیگر کسب و کارها میباشد. حال زمان معرفی بهترین پنل های فالوور میباشد که میتوان با استفاده از آنها به رشد و توسعه بسیاری رسید.

بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین سایت های پنل فالوور 

انتخاب بهترین پنل فالوور با معیار ها و مشخصات خاصی انجام شده است، پنل ها از نظر سرعت تحویل، کیفیت فالورها، قیمت مناسب، بدون ریزش بودن و همچنین پشتیبانی 24 ساعته واقعی سنجیده شده اند. از معیارهای بعدی میتوان به میزان فروش و رضایت کاربران و مشتریان اشاره کرد. در مجموع لیست زیر مجموعه ای کامل از لیست سایت های ایرانی و خارجی فعال در زمینه اینستاگرام میباشد.

  • مسترفالوور((mrfallower

با جمع بندی های کلی میتوان پنل فالوور مستر فالوور را بهترین پنل در کشور دانست، این مجموعه با پشتوانه سابقه درخشان و قیمت مناسب توانسته خدمات اینستاگرام را بصورت تحویل سریع و آنی، تضمین قیمت و همچنین ضمانت واقعی بودن ارائه میکند.

  • ای ار پنل (irpanel)

دومین مجموعه ای که میتوان از نظر کیفیت بالا و واقعی بودن و همچنین تعدا بالای فروش نام برد پنل فالوور ای ار پنل میباشد. این مجموعه توانسته به تعداد بالای فروش در سال گذشته دست پیدا کند. پنل اینستاگرام irpanel  یکی از قدیمی ترین سایت ها میباشد.

 

  • نایس پنل(nicepanel)

نایس پنل یکی از نام آشنا ترین پنل ها میباشد، شاید بتوان گفت یکی از پرفروش ترین مجموعه های فروش فالوور میباشد. این مجموعه هم دارای تضمین واقعی بودن میباشد.

  • پنل 780((panel780

چهارمین پنل فالووری که میتوان بعنوان سریع ترین پنل با تحویل آنی نام برد پنل780 میباشد. این پنل به تحویل آنی و سرعت بالا معروف است.

نایس اس ام ام پنل((nicesmmpanel

این پنل را یکی از بصرفه ترین مجموعه ها دانست، یک پنل ارزان قیمت با تحویل سرعت بالا و تضمین واقعی بودن.

  • Peakerr

میتوان گفت یکی از بزرگترین مجموعه های خارجی فروش پنل فالوور همین مجموعه است که محبوبیت جهانی دارد، البته استفاده از سایت های خارجی برای کاربران ایرانی کمی سخت میباشد.

  • Justanotherpanel

پنل مجبوب و پر سرعت و یکی از پرفروش ترین ها در سطح جهان میباشد.

  • Indiansmartpanel

این پنل بیشتر به قیمت مناسب در کنار حفظ کیفیت بالا مشهور است، همین موضوع باعث شده که این پنل پرفروش باشد.

  • Smmpakpanel

طبق تجربه کاربران این پنل از نظر واقعی بودن و فعال بودن فالوور ها بعنوان بهترین پنل شناخته میشود.

آخرین پنل:  smmraja 

پنل راجا، شاید کمتر کسی باشد که نام این مجموعه را نشنیده باشد. این مجموعه در زمینه تمام خدمات شبکه های اجتماعی فعال میباشد.

خلاصه مطلب

با معرفی چند پنل فالوور ایرانی و خارجی تا حدی میتوان گفت انتخاب برای شما ساده تر خواهد بود، البته استفاده از سایت ها خارجی برای ایرانیان محدودیت هایی به دلیل تحریم ها دارد. این محدودیت ها همچون سختی در پرداخت میباشد. در بین سایت های ایرانی که معرفی شد شاید بتوان گفت مستر فالوور یکی از بزرگترین، معتبرترین و با سابقه ترین مجموعه ها میباشد. پیشنهاد نهایی ما به شما استفاده از همین مجموعه میباشد، با خرید فالوور واقعی مسترفالوور  این پنل همانطور که ذکر شد از نظر سرعت تحویل، مناسب بودن قیمت و همچنین واقعی بودن یکی از بهترین ها میباشد. همچنین پشتیبانی این مجموعه بصورت کامل و 24 ساعته میباشد.

ما وظیفه خود دانستیم تا با معرفی بهترین پنل های فالوو، به افرادی که به فکر رشد صفحه instagram خود هستند کمک کنیم. این سوال که چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم همیشه توسط فعالان در این شبکه اجتماعی پرسیده میشود. پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید پنل فالوور یا هر نوع خدماتی در زمینه اینستاگرام دارید از یکی از این وبسایت ها استفاده کنید، با اینکار شما با اطمینان منتظر پیشرقت و رشد صفحه اینستاگرام خود خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها