نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست معرفتی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه هرمزگان اظهار کرد: وجه مشترک  اهالی رسانه و روحانیت، منبر است ،شما منبر رسانه وما نیز منبر مساجدونمازهای جمعه را در اختیار داریم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست معرفتی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه هرمزگان اظهار کرد: وجه مشترک اهالی رسانه و روحانیت، منبر است ،شما منبر رسانه وما نیز منبر مساجدونمازهای جمعه را در اختیار داریم.
کد خبر: ۱۳۷۱۲۱۳

هرمزگان-جام جم انلاین-نماینده ولی فقیه در هرمزگان  در نشست معرفتی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه هرمزگان اظهار کرد: وجه مشترک  اهالی رسانه و روحانیت، منبر است،شما منبر رسانه و ما نیز منبر مساجد و نمازهای جمعه را در اختیار داریم.

 

حجت الاسلام محمد عبادی زاده بیان اینکه اخلاق حرفه‌ای رمز موفقیت و پیشرفت در رسانه و در هر حوزه تخصصی در جامعه است، افزود: رسانه بدون اخلاق حرفه‌ای به نتیجه نخواهد رسید و گرفتار مشکلات زیادی خواهد شد.

 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: امروز فضای مجازی بخشی از حقیقت زندگی امروز ماست و جنگ جدید جنگ رسانه و اراده است.

 

حجت الاسلام عبادی زاده، شناخت اهداف و امراض دشمن را مهم‌ترین راه دفع توطئه‌های دشمنان برشمرد و بیان داشت: حوزه رسانه باید پاک باشد تا بتواند محتوای پاک را منتقل کند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در تعریف رسانه پاک نیز گفت: رسانه پاک، رسانه‌ای است که با اصول و معیارهای اخلاقی مطابقت داشته باشد.

 

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان‌کرد: رسانه باید ذائقه جامعه را کنترل کند ولی در عین حال نباید اجازه داد نگاههای سیاسی بر ذائقه سازی اثر بگذارد.

 

وی عنوان داشت: امانتداری، عدم تعصب، رعایت حقوق معنوی، پرهیز از شایعه پراکنی، پاسبانی از حریم عفت جامعه و سرعت در اطلاع رسانی در کنار صیانت از حقیقت و اخلاق را از دیگر ویژگی‌های رسانه خوب در دنیای امروز است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها