مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام عنوان کرد:

پرهیز از روزمرگی لازمه کار یک روابط عمومی فعال

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: تحرک و پویایی و پرهیز از روزمرگی لازمه کار یک روابط عمومی فعال و موثر در هر دستگاه است.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۷۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ محمد صحرایی  در نشست با روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شرکت ها در دهلران افزود: روابط عمومی در مرحله اول چشم بینا و زبان گویای دستگاه و از طرفی گوش شنوای مخاطب می باشد.
 
وی ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها و تقویت نقاط قوت پیوسته مد نظر باشد و روابط عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت ها و تسلط به امور و با علاقه و خلاقیت کار خود را دنبال کند.

صحرایی درمورد  جایگاه روابط عمومی نیز گفت: تجهیز شدن به فن آوری های روز و پرهیز از ایستایی و روزمرگی و تلاش برای بیان خدمات و از طرفی انعکاس مشکلات و نیازمندی ها به مدیر باید در کار روابط عمومی ویژه مد نظر باشد و با حساسیت و احساس مسئولیت امورات حوزه کاری خود را پیگیری و ارزیابی کند.

مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام به نگاه استاندار و فرمانداران و مدیران در این دولت به اهمیت کار روابط عمومی ها اشاره و اضافه کرد: این نوع نگاه و اهمیت بی شک نقش بسزایی در تحرک و پویایی و فعالیت بیش از پیش روابط عمومی ها دارد.
 
وی ادامه داد: اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد در دستگاه ها برعهده روابط عمومی است و باید به درستی با رسانه ها ارتباط برقرار و از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهت انعکاس خدمات بهره گیرد.

صحرایی در پایان گفت:  انتظار است روابط عمومی دستگاه های اجرایی در شهرستان بعنوان نماینده حاکمیت با محوریت روابط عمومی فرمانداری زبان گویای دولت باشند و نقش خود را در اطلاع رسانی و بیان تلاش و خدمات نظام، دولت خدمتگزار، استاندار محترم ومدیران را بخوبی در این عرصه ایفا کنند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها