دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با فرماندار فیروزکوه

حسینی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با فرماندار فیروزکوه دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۱۳۷۰۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین تهران،،سید علی حسینی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با حضور در فرمانداری فیروزکوه با ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه دیدار و گفتگو کرد.

 گفتنی است این دیدار باحضور معاونین فرماندار ،حمید طاهری کارشناس عمرانی و طرح های ساختمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با هدف بازدید و مذاکره در خصوص نوسازی و افتتاح ساختمان شماره ۲ کانون پرورش فکری فیروزکوه واقع در خیابان پاسداران جنب بانک ملی، افزایش نیروی انسانی متخصص و اضافه شدن یک دستگاه خودرو به مجموعه کانون فیروزکوه در راستای راه اندازی کتابخانه سیار شهری و روستایی فیروزکوه، حضور تریلی کانون ( کانون سیار ) در فیروزکوه و ارجمند جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری مانند نمایش ، قصه گویی ، اوریگامی و ... در دو روز متوالی ( یک روز فیروزکوه و یک روز ارجمند ) و بررسی جوانب در خصوص حضور کانون سیار در مناطق گردشگری تنگه واشی و خمده انجام شد.

لازم به ذکر است،بعد از این دیدار از ساختمان‌ شماره ۱ کانون واقع در سایت اداری و تصمیم در جهت جذب بودجه لازم و شروع پروژه تعمیرات اساسی و برطرف کردن نشست بخشی از ورودی ساختمان مرکز بازدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها